Баштанка.НЕТ
Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вт, 04.08.2020, 14:56

Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Постаті Миколаївщини
Економіка Миколаївщини
Суспільство Миколаївщини
Виконавча влада в області
Міста, райони Миколаївської області
Місцеве самоврядування в Миколаївській області
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
 
Баштанка рекламна
 
 

ВИПАДКОВІ ФОТО:

Фотографія 7:

Виставка робіт Олександра Бондаренка:

Конкурс "А я - україночка":

День міліції:

 

Головна » Статті » Миколаївська область » Виконавча влада в області

Про підсумки розгляду звернень громадян Миколаївською облдержадміністрацією протягом січня - березня 2011 року

Миколаївською облдержадміністрацією проведено аналіз стану надходження звернень та порушених  у них питань протягом січня - березня 2011 року, за результатами якого встановлено, що загальна кількість  звернень громадян, порівняно з аналогічним періодом минулого року має тенденцію до збільшення з747до 922.

На особистому та виїзних прийомах громадян в облдержадміністрації побували 123 громадянина. Кількість письмових звернень збільшилась з 650 до 799.

З початку року в облдержадміністрації постійно проводяться телефонні «гарячі лінії» та прямі зв’язки на обласних телеканалах та радіо головою облдержадміністрації та його заступниками, під час яких зареєстровано 48 звернень.

Серед звернень громадян до облдержадміністрації 99% складають заяви (клопотання), 1% – скарги. Колективних  звернень надійшло 136, що становить 15 відсотків (у 2010 році  - 8 відсотків).

Більшість авторів звернень до облдержадміністрації – пенсіонери, інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни, багатодітні сім’ї, діти війни, робітники, селяни, безробітні.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 19,2% від загальної кількості звернень (за відповідний період минулого року – 18,2%), щодо підвищення та перегляду розміру пенсії, надання матеріальної допомоги, призначення та виплати соціальних видів допомоги.

 Питання охорони здоров’я порушувалися  в 8% звернень (10% - минулого року).

Питання комунального господарства, благоустрою, газифікації та електропостачання населених пунктів  становлять 13% (14% торік). Житлові питання порушувалися в 17% звернень ( 16% - за відповідний період минулого року).

 Протягом І кварталу 2011 року, порівняно з відповідним періодом минулого року, з 11 % до 13 % зросла частка звернень  з питань аграрної політики  і земельних відносин. Переважно це питання паювання землі, індивідуального землекористування і присадибного господарства, передачі в оренду земельних та майнових паїв.

Питання праці і заробітної плати порушувалися в 5% звернень  (4% торік).

 Серед  органів  вищого  рівня  найбільше  звернень  громадян направлено до облдержадміністрації    з   Адміністрації    Президента    України,   Кабінету   Міністрів України та Верховної Ради України.

Основними причинами звернень є: соціально-матеріальний стан заявників, які постійно відчувають недостатність, а часом і відсутність коштів для задоволення своїх потреб, потреб сім’ї; недостатня обізнаність та правова освіта населення, насамперед сільських жителів, які потребують захисту та підтримки; недостатня інформованість заявників про повноваження, функції та роботу органів місцевого самоврядування, інших підприємств, установ та організацій, до сфери яких належить вирішення тих чи інших питань; незадоволення результатами розгляду звернень громадян на місцях,  зволікання та формальне ставлення керівників організацій, установ районів та міст, які надають відповіді заявникам, не задовольняючи порушені питання та можливі шляхи їх вирішення; обуреність громадян не коректною поведінкою та некомпетентністю деяких керівників дає підстави заявникам звертатися до органів вищого рівня, в надії позитивного вирішення їхніх проблем.

У відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації продовжує функціонувати «телефон довіри» для проведення надання роз’яснень заявникам щодо реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Телефон прямого зв’язку 37-03-30 з 9.00 год. до 12.00 год. та з 13.00 год. до 19.00 год. щомісяця з середи по п’ятницю та 37-02-67, 37-04-90 працює з 8.00 год. до 12.00 год. та з 13.00 год. до 16.00 год. щодня (крім вихідних та святкових днів).

Продовжує свою роботу при облдержадміністрації  «Поштова скринька голови облдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню області у вирішенні нагальних проблем. Нагадуємо адресу адміністративної будівлі Миколаївської облдержадміністрації: вул. Адміральська, 22.

 

 

Відділ роботи із

                                                                                               зверненнями громадян апарату

       облдержадміністрації


Джерело публікації: http://www.oga.mk.ua/ua/news/detail/18539.html
Категорія: Виконавча влада в області | Опублікував: bashtanka (18.04.2011)
Сподобалася стаття? Розкажіть про неї своїм друзям через соціальні мережі:

ПОШУК за ключовими словами (тегами): Миколаївська облдержадміністрація, гаряча лінія, розгляд звернень громадян, виїзний прийом громадян, особистий прийом громадян, поштова скринька
Всього коментарів користувачів сайту: 0

Ваш коментар до публікації:
(можна через соцмережі та акаунти: "Фейсбук", "ВК", "ОК", "Гугл", "Яндекс" та ін.)

avatar
 
 

10 НОВИХ КОМЕНТАРІВ
ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ  ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанського району:

 



Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

 

         

Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz