Миколаївською облдержадміністрацією проведено аналіз надходження звернень громадян та порушених у них питань протягом І кварталу 2010 року. Встановлено, що загальна кількість звернень громадян, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зменшилась з 758 до 747 звернень. На особистому та виїзних прийомах громадян в облдержадміністрації побували 97 громадян. З початку року в облдержадміністрації постійно проводяться «гарячі лінії» на телебаченні та на робочих місцях головою облдержадміністрації та його заступниками. Під час їх проведення зареєстровано 39 звернень, за аналогічний період минулого року зареєстровано 35. Серед звернень громадян до облдержадміністрації 98% складають заяви (клопотання), 2% – скарги. Колективних звернень надійшло 61, що складає 8 відсотків (у 2009 році - 11 відсотків) . Повторні звернення становили - 2 (12 звернень торік). Більшість авторів звернень до облдержадміністрації – пенсіонери, інваліди та учасники Великої Вітчизняної війни, багатодітні сім’ї, ветерани війни та праці, діти війни. Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 18,2 % від загальної кількості звернень (за відповідний період минулого року – 21,7 %), передусім щодо підвищення та перегляду розміру пенсії, надання матеріальної допомоги, забезпечення інвалідів автотранспортом та засобами протезування, призначення та виплата соціальних видів допомоги, отримання соціальних виплат та субсидій. Питання охорони здоров’я порушувалися в 10 % звернень (10 % - минулого року). Питання комунального та дорожнього господарства, благоустрою, газифікації та електропостачання населених пунктів становлять 14% (13% торік). Житлові питання порушувалися в 17% звернень ( 15% - за відповідний період минулого року). Протягом І кварталу 2010 року, порівняно з відповідним періодом минулого року, з 7 % до 11 % зросла частка звернень з питань сільського господарства. Переважно це питання паювання землі, індивідуального землекористування і присадибного господарства, передачі в оренду земельних та майнових паїв, розрахунків за здані в оренду паї. Найбільше звернень надійшло до облдержадміністрації з розрахунку на 10 тисяч населення з Березанського, Жовтневого, Миколаївського, Новоодеського районів та м. Первомайська. Серед організацій вищого рівня найбільше звернень громадян направлено до облдержадміністрації з Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України.
З метою виявлення та усунення причин і проблем, що породжують звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, в облдержадміністрації проводиться систематичний аналіз та узагальнення пропозицій, заяв і скарг громадян, розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах, засіданнях колегій У відділі роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації продовжує працювати «телефон довіри» для надання роз’яснень заявникам щодо реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. Телефони прямого зв’язку 37-03-30, 37-02-67, 37-05-76 працюють з 7.00 до 12.00 та з 13.00 до 19.00 години щодня (крім вихідних та святкових днів). При облдержадміністрації продовжує роботу «Поштова скринька голови облдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню області у вирішенні нагальних проблем (вул. Адміральська, 22).
Джерело публікації:
http://www.oga.mk.ua/ua/news/detail/15515.html |