Баштанка.НЕТ

Вт, 14.05.2024, 04:35

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Куточок споживача, поради та рекомендації
Світ - політика
Світ - економіка
Світ - суспільство
Світ - технології, наука
Світ - освіта, культура, медицина, спорт
У світі цікавого: ідеї, факти, коментарі
Робота
Постаті
ФУТБОЛ
Відпочинь!
Сценарії свят
Сім'я - особистий досвід
Здоров'я - профілактика, лікування
 
Форма входу
E-mail:
Пароль:

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
Оновлені теми на форумі

  • Норковые шубы от клер
  • Медичний Центр Здоров'я
  • Квитки на автобус по Україні, Польщі та Європі
  • Професійний друк
  • Запрошуємо на онлайн навчання в школу ITStar
  •  

    ВИПАДКОВІ ФОТО:

    Відкриття офісу Партії регіонів:

    Вітання ветеранів з Днем визволення району:

    День Захисника Вітчизни - 2011:

    Будинок "пристарілих":

     

    Головна » Статті » Різне: новини, робота, поради, відпочинок, цікаве » Куточок споживача, поради та рекомендації

    Маркетинг. Чому ми стаємо його жертвами, і що з цим робити?

    Маркетинг. Ви точно пізнаєте в цих висловах себе, друзів, знайомих: “Чомусь купила цього светра, але не вдягла його й одного разу”, “Читав у Інтернеті, що цей засіб рекомендує мій улюблений блогер”, “Накупили побутової хімії за знижками на кілька місяців”, “Пішов за черевиками, а купив парку, що тепер робити зі взуттям – не знаю”.
     

    Ми часто здійснюємо покупки поспіхом: після роботи, перед відпочинком або нервуємо в зневірених пошуках подарунку за годину до свята. Величезний відсоток нас знає, що скласти список покупок – це одне з найпрекрасніших рішень під час метушливих покупок. Знижки ж частенько вигадані, куплена зараз річ так і не знадобиться, а цей смаколик можна було би замінити корисним фрешем. Але як часто ми думаємо про це до зробленої покупки? Гадаю, майже кожен зараз подумав, що було б добре частіше думати до здійсненних покупок.

    Що потрібно знати про покупки?
    Вашій увазі кілька поширених маркетингових методів, щоб покращити продажі товарів і послуг.

    Маркетинг. Винагороди
    Розсилка на пошту, консультант чи касир розкажуть вам про всі вигідні тарифи, системи лояльності, акції, розіграші тощо. Доволі розповсюдженими та дієвими є акції типу 1+1=1, 1+3=5, коли беручи більше, ви платите менше (але це не точно). Винагороди не лише зацікавлять нових покупців, але зможуть привести до крамниці й тих, хто був у ній раніше.

    Яскраві кольори, вигідне розташування
    Чудовий приклад – супермаркети в період свят. Взимку при вході або ж у центрі – ялинкові іграшки, шампанське, цукерки. Весняні свята минають за схожою системою, бо тюльпани, ласощі та фасована косметика розташовуються на вигідних і зручних для продажів місцях.

    Іноді, коли ви візьмете якийсь продукт, скажімо, пакет молока, то побачите, що попереду стоїть менш свіже, а позаду – свіжіше. Це для тих, хто поспішає або не дивиться на терміни (а дарма).

    Маркетинг. Неякісно
    Буває, що вам дуже подобається річ, але вона має пляму, дірочку й ця річ остання. Можна поцікавитись у касира або консультанта про знижку, яку вони можуть зробити для такої речі. Ще можна пробити інформацію про наявність речі в іншому магазині (цієї мережі).

    Прийом зв’язків із громадськістю
    Товари активно рекламують у фільмах, вони стають спонсорами на фестивалях, співпрацюють зі ЗМІ. Нам рекламують товари наші улюблені співаки, танцюристи, блогери тощо. А ще компанії, що надають послуги або товари займаються доброчинністю (і це круто, коли не прикриваються, а справді допомагають).

    Маркетинг. Вішання ярликів
    Слогани типу: “Наш товар найкращий”, “Ми № 1 на ринку”, “Засновано в 1800 році” тощо. Коли товар отримує якусь нагороду, коли його хтось радить, тоді й ми краще його купуємо.

    Не все те золото, що блищить
    Те, що вам рекламують сотні разів на день не завжди краще за свій аналог (часто ще й дешевший). Так, рекламують себе здебільшого ті, хто має нормальний бюджет, але якщо ваша покупка важлива, але не термінова, чи, може, регулярна, то краще порівняти кілька варіантів. Звісно, що деякі речі та їхня ціна викликають недовіру, бо ви розумієте, що коштувати якась річ має не менше за певну суму.

    Склад, ціна, об’єм, місце продажу
    Проаналізуйте склад кількох варіантів продукту. Порівняйте ж і вагу – сьогодні тенденція до зменшення ваги, об’єму товару та збільшення ціни. А ще звертайте увагу не лише що й за які гроші вам потрібно, а й місце, де ви купуєте продукт або послугу.

    Наприклад, якісне м’ясо, що продається біля дороги та має навколо купу комах, може принести окрім смачної вечері ще й отруєння. Салон краси в центрі міста матиме дорожчий прайс, аніж салон на околицях. Куртка в інтернетовому магазині може бути дешевшою, але пам’ятайте про час, який піде на доставку.

    Пишіть список та не ходіть голодним
    Обов’язково пишіть списки, особливо якщо це стосується харчів. Не ходіть до магазину голодним, бо тоді очі завидющі, а руки загребущі (якщо все-таки трапилося, скажімо, після роботи, то в такому разі непогано мати із собою перекус – горіхи, фрукти тощо). По-перше, ви можете забути річ, яка вам необхідна. По-друге, ви можете накупити те, що вам не потрібно або потрібно не терміново.

    Думайте про інших
    Щоб не користуватися поліетиленовими пакетами, які так довго розкладаються та псують навколишнє середовище – купіть екосумочку, шопер тощо.

    Маркетинг. Зробіть планер
    Розписуйте свій прибуток і плануйте на що та як витратите його. Розпочати можете з щоденних записів, а далі вже за необхідністю. Звертайте увагу на щоденні витрати, щомісячні обов’язкові виплати – Інтернет, комунальні платежі тощо.

    Якщо у вас є плани, мрії на які ви відкладаєте або плануєте відкладати, то починайте. Напишіть скільки плануєте відкласти цього місяця, а потім – скільки відклали. Коригуйте за потреби.

    Залишайте чеки, гарантійні талони
    Чеки не займають багато місця, тому зберігайте про всяк випадок (деякий час) такі дрібнички. Ще почитайте уважно умови повернення речей, особливо, коли замовляєте їх через Інтернет, речі можуть виявитися замалими (завеликими) або ж бракованими.

    Ще починайте закон України про права споживачів та їхній захист. Такі знання точно стануть у пригоді.

    Нехай всі покупки приносять задоволення та користь без негативних наслідків. Приємних і вдалих закупів!


    Джерело публікації: https://uain.press/articles/marketing-chomu-mi-stayemo-jogo-zhertvami-i-shho-z-tsim-robiti-1178529
    Категорія: Куточок споживача, поради та рекомендації | Опублікував: vagonta (20.02.2022)

    ПОШУК за ключовими словами (тегами): маркетинг, сучасний маркетинг, жертви маркетингу
    Всього коментарів користувачів сайту: 0

    Ваш коментар до публікації:
    (можна через соцмережі та акаунти у "Фейсбук", "Гугл" та ін.)

    ComForm">
    avatar
     
     

    НОВІ КОМЕНТАРІ ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанка.НЕТ:

     

    Щоправда, таки декілька ворожих куль прошило стаканчик-кав'ярню...

    Завтра у місті Баштанка відбудеться відкриття пам'ятної дошки Сергію Семеліту.

    На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.



    Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

     

           

    Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz