Представлено другу частину соціальної реклами "Наша мова"
11:49
Українці
знають як говорити українською і роблять це щодня. Довести це - мета
державної соціальної реклами "Наша мова". Другу частину рекламної
кампанії презентували у парламентській бібліотеці столиці. 12
відеороликів можна буде побачити вже незабаром в ефірі вітчизняних
телеканалів.
Герої реклами - звичайні люди з різних областей України, які
розповідають про рідну мову. Нові відеоролики проекту "Наша мова"
планують транслювати впродовж півроку. Зйомки реклами тривали понад два
місяці та коштували близько 500 тисяч гривень.
Ігор Купрій, режисер роликів "Наша мова":
"Метою було показати, що ми говоримо українською мовою. У кожного вона
своя, у кожному регіоні вона своя. Інколи ми зупиняли людей на вулиці,
інколи приходили в школу і просили дати нам ту чи іншу дитину для
зйомок, але жодна людина нам не відмовила і не сказала - я не розмовляю
українською. Якоюсь своєю, але все одно це була українська".
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.