Англомовний літній табір у Баштанській гімназії – це свято англійської мови, в якому беруть участь учні 5-6 класів. Заняття сплановані відповідно до дітей цієї вікової категорії та до мовної програми. Тому організовані заходи відрізняються не тільки мовним оформленням, але й формою проведення, тривалістю, складністю змісту.
Настрій дітей, мовна атмосфера створюються за допомогою нестандартних заходів. Всі учні об’єднані в 4 команди, які мають назву, девіз, емблему та гасло.
Кожна команда обрала капітана. Учасники команд весело вітають один одного гаслом англійською мовою. Кожен день має свою назву та відповідні заходи. Учні отримують задоволення від розучування пісень англійською мовою з виконанням танцювальних рухів.
Цікавою подією одного з днів став конкурс-полювання на предмети в гімназії. Кожна команда отримала лист із завданнями, які необхідно було виконати в приміщенні гімназії та на її території. До виконання цих завдань були залучені також працівники гімназії. Це був конкурс-змагання, під час якого учні виявили свою ерудицію, показали загальний кругозір, творчість, креативне мислення. Найбільшу кількість балів отримала команда, яка виконала всі завдання та виготовила плакат, представивши його на суд глядачів.
Метою Дня гри було залучення учнів до гри «Здоровий спосіб життя». Учні пройшли станції здорового способу життя, познайомилися з лексикою, необхідною для розуміння змісту деяких станцій. Це була парна робота.
У День прапору гімназисти взнали, що вивчення англійської мови, повага до культурних відмінностей і старанна робота – це мости, які ведуть до кращого майбутнього і дружби між Україною та англомовними країнами. Учні підготували і проекти про англомовні країни.
У День молоді учні показали, що вони можуть долучитися до вирішення проблем довкілля. Гасло цього дня було: «Молодь може!» Предметом розмови був захист навколишнього середовища. В групах діти підготували інформацію про ті справи, які вони можуть зробити з метою захисту навколишнього середовища. Відповідно до теми вихованці виготовили стіннівки. Діти вчилися долучатися до громадського життя та ефективно вирішувати глобальні проблеми на локальному рівні.
Кожний день запам’ятався яскравими, цікавими заходами. Вони представляли собою синтез окремих позаурочних заходів, об’єднаних єдиною метою формування пізнавальних інтересів, підвищення рівня володіння англійською мовою, розвитку творчої активності учнів. Розширюючи сферу застосування отриманих на уроках знань, вмінь та навиків, вони дали можливість привернути увагу колективу учнів гімназії та вчителів до вивчення іноземної мови, продемонструвати досягнення учнів у вивченні англійської мови.
Вчитель англійської мови Баштанської гімназії
Л. М. Волочай
|