В готелі «Інтерконтиненталь» колишні «регіонали» провели круглий стіл "Мир. Стабільність. Відродження", під час якого стало відомо, як буде називатися новий проросійський політпроект Льовочкіна-Ахметова-Курченка. Зокрема, учасники круглого столу оголосили про створення нової політичної сили - «Опозиційний блок».
Як стало відомо Еспресо.TV з власних джерел, в середовищі «біло-блакитних» була довга дискусія стосовно назви проекту. Більшість наполягала залишити старий вже звичний бренд «Партія регіонів» попри увесь негатив і «плями». На новій назві наполіг американський політтехнолог Пол Манафорт, але фірмові кольори «біло-блакитні» вирішили не змінювати.
Нагадаємо, Манафорт працює з Партію регіонів з 2005 року і готував «регіоналів» до історичних для них виборів 2006 року. Крім того, з 2009 року він безпосередньо почав працювати над іміджем Януковича на світовій арені. Саме йому приписують спробу надання образу Януковича нальоту проєвропейськості та відмежовування від Кремля.
Варто зазначити, що головною інтригою залишається, чи з’являться в списках новоствореного блоку люди Медведчука, а також інші одіозні відверто прокремлівські політики на кшталт Олени Бондаренко та інших. При чому, наразі, наші джерела в новітній ПР дають прямо протилежні прогнози.
Але вже зараз можна припустити, що новоспечені опозиціонери будуть будувати кампанію на закликах до миру та припинення АТО, антинатовській і антизахідній риториці, відновленні співпраці з Росією, а також критиці економічного курсу уряду.
«Ми готові запропонувати альтернативу нинішній бездарній владі. Ми готові створити команду професіоналів з числа розсудливих людей, які розуміють, що в основі творчої праці, спрямованого на оздоровлення суспільства, повинен лежати головний принцип - мир. Ми готові створити коаліцію миру і кинути виклик «партіям війни». Ми готові йти на вибори, перемагати, брати на себе відповідальність за порятунок країни і її економіки», - йдеться в прийнятому під час круглого столу меморандумі.
Тобто по суті - це парафраз відомої фрази Азарова про "папєрєдніків". Нічого нового. Американський політтехнолог десятий рік продає своїм працедавцям одну і ту саму фразу. Правда, американський політтехнолог прекрасно знає, що людська пам'ять настільки коротка, що через рік можна буде продавати цю саму фразу, наче вперше.
Ольга Лукінова
|