Антимонопольний Комітет України рекомендував компанії KRKA, д.д.
(Словенія) не поширювати інформацію, що вводить в оману, під час рекламування
препаратів «Гербіон® сироп подорожника» та «Гербіон® сироп первоцвіту».
Як встановив
Комітет, компанія поширювала неточну інформацію щодо вікових обмежень
застосування препарату (сироп) для окремої вікової категорії.
Зокрема, у рекламному ролику звуковим рядом зазначалося:
«Використовуйте сиропи Гербіон® для ефективної боротьби з кашлем, також і для
малюків», що супроводжувався написом «Підходить для
малюків».
Однак, як вказано в інструкції для медичного застосування «Гербіон® сироп
подорожника», затвердженої наказом Міністерством охорони здоров’я України,
сироп не рекомендується призначати дітям віком до 2 років без попередньої
консультації з лікарем, а «Гербіон® сироп первоцвіту» не рекомендується
застосовувати дітям віком молодше 4 років, що свідчить про вікові
обмеження препарату.
Інформація про
застосування препарату «Гербіон® сироп подорожника» з 2 років та препарату
«Гербіон® сироп первоцвіту» з 4 років в рекламному
ролику була зазначена, проте значно меншим шрифтом, ніж основна, та кольором,
що з певними труднощами дозволяв ознайомитись з її змістом.
Таким чином, дії
компанії щодо поширення неточних відомостей, зокрема, внаслідок обраного
способу її викладення може вплинути на наміри споживачів щодо придбання саме
цих препаратів.
Отже, інформація
в рекламному ролику компанії KRKA, щодо вікових
обмежень застосування препаратів «Гербіон® сироп подорожника» та «Гербіон®
сироп первоцвіту» містить ознаки порушення
законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення
інформації, що вводить в оману.
Про розгляд
рекомендацій компанія має повідомити Комітет у десятиденний термін.
|