63% українців - проти сканування вмісту їхньої електронної пошти та подальшого використання цих даних рекламодавцями.
Такі результати опитування Київського міжнародного інституту
соціології, проведеного на замовлення компанії "Майкрософт Україна".
При цьому більше третини опитаних не знають, що вміст їхніх
повідомлень може скануватися, а половина не читає або не звертає уваги
на угоду про користування електронною поштою чи іншими онлайн-сервісами.
Юрист юридичної компанії "СіЕмЕс Камерон МакКенна ЕлЕлСі" Наталія
Наконечна розповіла, що адреса електронної скриньки та часто її вміст є
відомостями, що дозволяють конкретно ідентифікувати фізичну
особу-користувача сервісу електронної пошти.
За її словами, такі відомості вважаються персональними даними, а їхня
обробка (включаючи зберігання, накопичення, використання, поширення
тощо) повинна здійснюватися у строгій відповідності до вимог
законодавства про захист персональних даних країни, де проводиться така
обробка.
Опитування проводилося Київським міжнародним інститутом соціології
12-26 квітня 2012 року. Вибірка – 1382 респонденти, які проживають у
містах та селищах міського типу України.
|