Державне підприємство "Укрпошта” відмовилося від версії сайту, на "розкрутку” якого 2011 року витратило мільйон гривень, і замовило розробку нової веб-сторінки ще за 500 тисяч гривень. При цьому новий сайт знавці ринку оцінюють максимум у 20 тисяч гривень, повідомляє програма "Тендер News” на ТВі. Журналісти також проаналізували, наскільки "розкрутили” попередній сайт, який обійшовся у мільйон гривень. Протягом трьох місяців 2011 року макіївська фірма "Експертцентр-М” мала забезпечити щомісяця 16 тисяч переходів на портал "Укрпошти” з головних пошукових систем і соціальних мереж. Фірма отримала за це 993 тис. гривень. Виходить, що один клік користувача вартував держпідприємству 20 гривень. При цьому базова вартість такого переходу в Інтернеті становить 8 копійок, повідомили у прес-службі ТВі. "Таке замовлення коштувало б у межах декількох тисяч гривень. Мова ніяк не йде про мільйони”, - прокоментував ситуацію директор компанії з просування сайтів Артем Орлянський. За два роки після "просування” сайту ціною в мільйон державних гривень сторінка "Укрпошти” на Facebook зібрала всього 1124 "лайки”, а у мережі "ВКонтакті” ще менше – 761. При цьому лише власний штат "Укрпошти” налічує 97 тисяч працівників. Варто додати, що усі прибутки держпідприємства у 2011 році склали 26 мільйонів гривень. Ще один схожий випадок використання держкоштів журналісти виявили у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі, яке замовило "розширення” і "належне функціонування” Єдиного порталу адмінпослуг за 450 тис. грн. До справи взявся Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, який розробляв цей сайт. При цьому опитані журналістами працівники ІТ-індустрії зазначали, що сайт – копія дизайну Windows 8.
|