На промисловому ринку, що біля БДЮТ, вже понад тиждень працює важка будівельна техніка на території, де колись були невеличкі магазинчики (павільйони). У Баштанці точаться розмови, що на цьому ринку буде побудовано магазин будівельних товарів. Одні кажуть, що це буде представництво «Епіцентру», інші – «33 квадратних метри». Тож я вирішив дізнатися про все з перших уст.
Власник ринку Артур Григорян розповів наступне: «Так, на чималій території, де колись були павільйони, планується будівництво супермаркету мережі «33м2». Хоч договір про купівлю-продаж ділянки ринку ще не укладено, але наша будівельна техніка вже активно працює, розчищаючи територію. Я переконаний, що у Баштанці, на нашому ринку, буде збудовано цей магазин».
Також Артур Агабекович розповів, що контейнери залишаться на тому ж місці, що й зараз і, відповідно, підприємці і надалі можуть здійснювати торгівлю товарами промислової групи.
Довідка з оф.сайту мережі "33 квадратних метри"
33м2 (33 квадратних метри) - українська мережа будівельно-господарських супермаркетів та магазинів із загальною торговою площею близько 100 000 м2.
Станом на червень 2020 року супермаркети «33м2» представлені у наступних населених пунктах:
- Херсонська область: Генічеськ, Гола Пристань, Каховка, Нова Каховка, Новотроїцьке, Олешки, Скадовськ, Херсон;
- Миколаївська область: Вознесенськ, Миколаїв, Первомайськ, Снігурівка;
- Одеська область: Білгород-Дністровський, Чорноморськ, Южне;
- Запорізька область: Василівка, Токмак;
- Дніпропетровська область: Жовті Води, Кривий Ріг, Нікополь, Павлоград;
- Кіровоградська область: Олександрія.
Розвиток мережі «33 квадратних метри» почався в 1992 році на півдні України. З маленької фірми в сонячному місті Херсон компанія «33м2» виросла до великої мережі, яка ось уже більше 25-ти років займає провідні позиції на ринку роздрібної торгівлі будівельно-господарськими та побутовими товарами. На середину 2020 року мережа «33М2» нараховує більше 40-ти магазинів та супермаркетів у різних регіонах: Херсонській, Миколаївській, Одеській, Дніпропетровській і Запорізькій, Кіровоградській областях. Основна мета мережі сьогодні – покращення сервісу обслуговування клієнтів, розширення товарного асортименту в різних цінових категоріях, впровадження сучасних інноваційних технологій.
|