12 березня, в ході пленарного засідання сесії обласної ради виступив начальник адміністрації Миколаївського морського порту Олександр Попов. Серед основних питань піднятих ним: встановлення вагових комплексів в портах, співфінансування ремонту доріг стівідорними компаніями, обмеження руху вантажних автомобілів через обласний центр, ваговий контроль на кордонах області та штрафні санкції.
"Більше 40 відсотків перевізників, які везуть вантажі в порти Миколаєва, порушують норми вагового навантаження на дороги області" - заявив Олександр Попов.
Він також повідомив, що з 2006 до 2012 року кількість вантажних автомобілів з повною вагою більше 3,5 тонн зросла в 2,4 рази. 20% від загальної кількості ваги товаропотоку перевозиться транспортними засобами повною вагою більше 12 тонн. За інформацією начальника морпорту, на сьогоднішній день, навантаження на вісь автомобіля становить від 7 до 13 тонн.
При цьому, тільки 26% доріг Миколаївської області в принципі здатні витримувати великовантажні фури, а більшість українських доріг здатні витримувати навантаження більше 7 тонн на вісь вантажівки.
Запрошую переглянути:
- Петиція до Президента України від Андрія Вадатурського щодо ремонту дороги Н-11 вже майже набрала достатню кількість голосів;
- Рейтинг районів Миколаївської області з найгіршими дорогами;
- Новобужани понад 2 тижні блокують Н-11.
Олександр Попов переконаний, що для вирішення проблеми, пов'язаної з перевезенням вантажів в Миколаївській області необхідно встановити єдині правила для всіх суб'єктів господарської діяльності, як для перевізників, так і для вантажовідправників і вантажоодержувачів.
«Закон один для всіх. Інакше, будуть створені штучні преференції і перешкоди, наслідком яких буде втрата вантажопотоків і доходів місцевих бюджетів, переорієнтація вантажопотоків на морські термінали інших областей, зокрема, Одеських» - заявив Олександр Попов.
Керівник адміністрації Миколаївського морського торгового порту вважає за необхідне розробку маршруту руху вантажного автомобільного транспорту в Миколаєві. Також необхідно здійснювати ваговий контроль вантажного транспорту на адміністративному кордоні обласного центру. Олександр Попов також переконаний в необхідності здійснення диспетчеризації руху вантажного автотранспорту в напрямку морських терміналів, в тому числі шляхом створення майданчиків вантажного відстою транспорту на платній основі і розгляду питання організації муніципальних платних майданчиків для відстою вантажівок.
|