На території Миколаївської області буде
запроваджуватися нова система надання адміністративних послуг, яка має
на меті зробити цю систему простішою для жителів наших сільських
населених пунктів – про це 19 лютого, під час засідання колегії ОДА,
заявив голова облдержадміністрації Микола Круглов.
На його думку, та система, яку розробили наші місцеві
спеціалісти, після її повного запровадження покращить надання
адміністративних послуг для жителів сільської місцевості.
Доповідаючи на колегії ОДА, начальник відділу
державних адміністраторів та забезпечення їх діяльності
облдержадміністрації Людмила Мураховська повідомила, що в жовтні 2012
року вступив в дію Закон «Про надання адміністративних послуг», в якому
чітко визначені порядок, принципи та вимоги до надання адміністративних
послуг.
Для того, щоб забезпечити виконання даного закону на
території Миколаївської області, було прийнято розпорядження голови
облдержадміністрації від 05.12.2012 р. № 410, в якому утверджено план
реалізації вимог Закону України. Цей план розбито на декілька етапів і
по області вже почалася реалізація першого етапу - це інвентаризація та
розробка інформаційних карток. Крім того, за цей час необхідно
визначити та утвердити на районному рівні перелік тих послуг, які
будуть надаватися місцевими Центрами надання адміністративних послуг.
Голова облдержадміністрації Микола Круглов в свою
чергу зазначив, що надання адміністративних послуг можуть виконувати
виключно державні чиновники. Перелік таких послуг чітко визначений
законом, тобто, існує практично однаковий шаблон.
«Одна й та сама послуга не може бути різною в
Арбузинському, Первомайському і т.д. районах, вони є типовими. Протягом
10 днів Ваші фахівці повинні розробити типову картку, відпрацювати,
утвердити її та віддати на райони. Кожний район на основі цієї типової
картки відпрацьовує на своєму рівні. Розробляється та затверджується
розпорядження, в якому визначається, що тільки цей адміністратор в
даному центрі може надавати цю послугу. Районному керівництву необхідно
забезпечити зв'язок адміністраторів із тими органами, від яких необхідно
отримати якісь данні», - надав доручення учасникам колегії Микола
Круглов.
Він також нагадав, що у кожному районі потрібно
виділити приміщення для відкриття такого центру, для того, щоб люди
знали, що сюди можна прийти, звернутися, написати заяву і далі замість
нього почнуть працювати уповноважені адміністратори.
«Це робиться для того, щоб зменшити ступінь корумпованості», - підвів підсумок Микола Петрович.
Після цього голова облдержадміністрації надав слово
в.о. директора Миколаївської дирекції Українського державного
підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Андрію Мишкіну, який розповів
про ті інновації, які пропонуються їх підприємством для надання
адміністративних послуг.
Суть цих нововведень полягає в тому, що у кожному
населеному пункті є відділення «Укрпошти» і будь-який житель може прийти
на пошту та адресувати своє звернення державному адміністратору для
отримання адміністративної послуги – свідоцтва, сертифікату, ліцензії
тощо.
ЦНАПи пропонується розмістити при районних відділах
зв’язку «Укрпошти», що дасть змогу оперативно отримувати звернення від
жителів, навіть, найвіддаленіших населених пунктів районів.
Микола Круглов відмітив, що після запровадження такої
системи жителям сіл для отримання довідки чи свідоцтва тепер не
потрібно буде їхати до райцентру, шукати, де знаходиться цей ЦНАП,
витрачати свій час та кошти на проїзд, а просто потрібно прийти на
поштове відділення та заповнити усі необхідні заявки, відправити листа
адміністратору та чекати відповідь у встановлений Законом термін.
Він надав ряд протокольних доручень по розробці та
запроваджені цієї системи на території Миколаївської області та
зазначив, що в жодному регіоні нашої держави система надання
адміністративних послуг ще не була настільки спрощеною. Адже, головна
мета усіх новацій та реформ – це зробити ту чи іншу послугу простішою та
більш доступною для наших громадян.
|