Петиція №22/020282-еп. Подана 25.01.2016
Дата початку збору підписів: 25.01.2016
Звернення до Президента України, Верховної Ради України та
міністерства освіти і науки України
Ми, громадяни України, батьки учнів різних шкіл висловлюючи стурбованість з приводу надмірного навчального навантаження на школярів. Це згубно впливає на емоційне благополуччя та фізичне здоров’я дітей, вбиває інтерес до навчання і не відповідає основній меті освітнього процесу, якою є не просто засвоєння знань, а збагачення інтелекту учнів, а значить формування гармонійної особистості, на основі вироблення позитивних емоцій від навчання в школі. Головним завданням освітньо-виховного процесу має стати не накопичення не завжди потрібних знань, а на наш погляд розвиток таких інтелектуальних здібностей учнів як креативність, критичне мислення, на основі вміння вільно оперувати інформацією.
Запрошуємо переглянути:
В зв'язку з вищенаведеним вимагаємо:
1.Привести програмне навантаження до відповідності до державних санітарно-гігієнічних норм та вікових можливостей школярів.
2. Зменшити кількість навчальних предметів до 10-12 , а в старших класах ввести систему профільної освіти. Довести кількість уроків на день в початковій школі до 4 уроків, в середніх класах до 5, в старшій школі до 6.
3. Зменшення кількості домашніх завдань та покращення їх якісного наповнення.
4. Доручити написання нових програм кращим педагогам-практикам, при тісній взаємодії з батьківськими комітетами шкіл, профспілкою вчителів та міністерством охорони здоров'я.
5. Ввести, як факультатив, предмет основи християнської етики, як сфери практичної моралі.
6. Зменшити норми наповнюваності класів до 20-25 учнів.
7. Зменшити літні канікули до 2-х місяців та запровадити додаткові канікули протягом року як в усіх країнах Європи.
8. Ввести починаючи з 5-6 класу диференціацію вимог до учнів відповідно до їх здібностей: високих, середніх або низьких.
9. Матеріально заохочувати вчителів, які творчо підходять до освітньо-виховного процесу та уроки яких подобаються учням.
10. Дати право батьківським зборам висловлювати недовіру вчителям, які формально або безсистемно підходять до викладання і цим гальмують розвиток особистості учнів.
Підтримуємо програму сприяння позитивним змінам в шкільній освіті ”Класна школа” в Україні.
|