Тема розбитих доріг Миколаївщини знову повернулася в топи новин ЗМІ. Це й не дивно, так як проблема сама собою не вирішиться, а люди вимагають реальних дій. Останній приклад тому: суботнє перекриття траси Н-11 в Новому Бузі. Місцеві мешканці обурені через затягування початку ремонтних робіт.
Більше місяця я збирав інформацію і підготував статтю про жалюгідний стан справ в дорожній сфері області. Крім опису зібраних фактів, запропонував свій варіант, як можна було б істотно вплинути на виправлення ситуації в цілому й в майбутньому запобігти подібному розвитку подій:
- Насамперед необхідно навести порядок в кадровій політиці, тим самим зупинити тіньові призначення «своїх людей» на керівні посади; повинні проводитися тільки прозорі конкурси із залученням кваліфікованих фахівців найменшим строком на три роки (щоб уникнути ось таких призначень Золотько та Шуліченко, які ми всі нещодавно спостерігали);
- По-друге, необхідно зробити акцент на відродження виробничої бази в області, яка на сьогоднішній день розкрадена; для цього в зв'язку з ризиками неосвоєння можна перенаправити вже виділені кошти з місцевих бюджетів на технічне переоснащення того ж Облавтодору, в тому числі на закупівлю важкої дорожньої техніки для виконання робіт з поточного та капітального ремонтів;
- По-третє, не можна затягувати з реорганізацією Облавтодору; одним з перших кроків до встановлення ефективного менеджменту на підприємстві могло б стати об'єднання райавтодорів, хай би їх в підсумку залишилося всього 5-7 управлінь на область, які обладнати сучасною технікою і сформувати гідний фонд заробітної плати працівникам; необхідно реформувати мережу підприємства так, щоб не залишилося паразитів, які або проїдають бюджетні гроші, або крадуть.
|