5 червня, голова Миколаївської облдержадміністрації Микола Романчук провів нараду щодо питання встановлення вагових комплексів на Миколаївщині. В чергове представники обласної влади, ДАІ, служби автодоріг, перевізники та громадські активісти зібралися для вирішення проблем не якісних доріг, поборів ДАІ та корупційних схем на вагових комплексах.Микола Романчук розповів про проблему розбитої дороги в с. Христофорівка Баштанського району, з якою до нього вранці на особистий прийом звернулися селяни. Микола Павлович запитав у начальника служби автомобільних доріг Миколаївської області Валерія Блошенка:
- Чому так сталося? Чому ця проблема не піднімался у 2013 році? Як ви допустили, що жодного представника служби автодоріг, жодного представника ДАІ не має в селі, де такий великий потік вагових автівок? Що зроблено, щоб змінити ситуацію?
Нажаль, Валерій Блошенко – так і не зміг чітко доповісти керівнику області, його доповідь викликали тільки критичні зауваження, як представників обласної влади так і громадськості.
За словами головного керівника обласної служби автомобільних доріг, підвідомча йому структура в 2013 році видала 259 дозволів на перевезення вантажів, які перевищують допустиму вагу, за це компанії автоперевізників заплатили більше 1,8 млн. грн. Крім того, здійснено 6068 взвішувань автівок та встановлено 337 порушень, за що заплачено 543 тис. грн. штрафів.
Голова облдержадміністрації переконаний, що вся статистка не реальна, адже якщо б кожен автоперевізник платив кошти, то за рік було б зібрано та перераховано до державного бюджету в 100 разів більше коштів.
– Чому у вас подвійні стандарти, когось перевіряєте, а когось ні. Всі мають працювати за однаковими законами та мати рівні права, – зазначив керівник області.
Також не погодився з докладом керівника служби автодоріг і генеральний директор ВАТ СП «НІБУЛОН» Олексій Вадатурський. За словами Олексія Опанасовича, тільки його підприємство заплатило більше ніж 1,3 млн. грн. за дозволи для перевезення вантажів. Крім того, генеральний директор розповів про корупційні схеми та «віткати» на вагових. Олексій Опанасович впевнений, що тільки прозорий механізм зможе змінити ситуацію. Він зазначив, що його компанія перевозить велику кількість вантажів водним транспортом. Так, в 2014 році перевезення водними артеріями становитиме більше 1 млн. тон.
Голова обласної ради Тарас Кремінь закликав до більш конструктивного діалогу, так як вже третя зустріч, і знову без результатів. Тарас Дмитрович визначив 3 основних проблеми, які були порушені Миколаївською Асоціацією автодоріг, зокрема: затягнутий процес оформлення документів для перевезення багатовантажного транспорту. За словами Тараса Дмитровича вихід є – єдине вікно. Друге питання – розташування вагових комплексів, треба вирішити вносячи зміни до законодавства, щоб всі мали однакові права. А також відміна деяких постанов Уряду.
– Якщо є ініціатива, треба вносити відповідні зміни. Поки що є тільки проблеми та спільні звинувачення. Переконаний, що в минулому році ви б не проводили вже третю зустріч, вам би просто ніхто не дав би їх провести, – зазначив голова облради.
Підсумовуючи зустріч, голова облдержадміністрації зазначив:– Якщо потрібне єдине вікно, щоб автоперевізники могли за 2 години, оформити всі документи - давайте це зробимо. Якщо потрібно написати запит та лист до Кабінету Міністрів України за моїм підписом – давайте робити це оперативно, адже незабаром жнива, – наголосив Микола Павлович.
|