Проект рішення сесії шостого скликання Привільненської сільської ради
УКРАЇНА ПРИВІЛЬНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 2011 року № с.Привільне
сесія шостого скликання
Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердження положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради
Відповідно ст. 26,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. ст. 1,6,7,8,10,12,15,265,266,268 Податкового кодексу України, ст.ст.1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р.«Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», враховуючи необхідність впорядкування місцевих податків та зборів на території ради, висновку постійної комісії з питань планування бюджету, фінансів та економічної реформи № 1 від 13.09.2011 року Привільненська сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. 2. Затвердити Положення «Про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у Привільненській сільській раді ( додаток додається). 3. Довести дане рішення до відома мешканців Привільненської сільської ради. 4 Дане рішення набирає чинності з 01.01.2012 року та підлягає публікації на сторінках районної газети «Голос Баштанщини». 5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування бюджету, фінансів та економічної реформи( Теребей Т.В.)
Сільський голова: А.В.Савченко
Додаток ЗАТВЕРДЖЕНО проектом рішення від ___ вересня 2011 року №
ПОЛОЖЕННЯ про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у Привільненській сільській раді
1. Загальні положення 1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, встановлюється згідно з Податковим кодексом України. 1.2. Наведені у цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні: - об’єкти житлової нерухомості - будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки. Об’єкти житлової нерухомості поділяються на такі типи: а) житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості; б) житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень; в) прибудова до житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну; г) квартира - ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання; ґ) котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою; д) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольоване помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів; е) садовий будинок - будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків; є) дачний будинок - житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку.
2. Платники податку 2.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості. 2.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб: а) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває в спільній частковій власності кількох осіб платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку; б) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом; в) якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
3. Об’єкт оподаткування 3.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової нерухомості. 3.2. Не є об’єктом оподаткування: а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності держави або територіальних громад (їх спільній власності); б) об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначених законом; в) будівлі дитячих будинків сімейного типу; г) садовий або дачний будинок, але не більше одного такого об’єкту на одного платника податку; ґ) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним сім’ям та прийомним сім’ям, у яких виховується троє та більше дітей, але не більше одного такого об’єкта на сім’ю; д) гуртожитки.
4. База оподаткування 4.1. Базою оподаткування є житлова площа об’єкта житлової нерухомості. 4.2. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється органом державної податкової служби на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно. 4.3. База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи з житлової площі об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт. 4.4. У разі наявності у платника податку кількох об’єктів оподаткування база оподаткування обчислюється окремо за кожним з таких об’єктів.
5. Пільги зі сплати податку 5.1. База оподаткування об’єкта житлової нерухомості, що перебуває у власності фізичної особи - платника податку, зменшується: а) для квартири – на 120 кв. метрів; б) для житлового будинку – на 250 кв. метрів. Таке зменшення надається один раз за базовий податковий (звітний) період і застосовується до об’єкта житлової нерухомості, у якій фізична особа - платник податку зареєстрована в установленому законом порядку, або за вибором такого платника до будь-якого іншого об’єкта житлової нерухомості, який перебуває в його власності.
6. Ставка податку 6.1. Ставка податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, встановлюється за 1 кв. метр житлової площі об’єкта житлової нерухомості в розмірі: - 1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, - для квартир, житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів; - 2,7 відсотка мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, - для квартир, житлова площа яких перевищує 240 кв. метрів, та житлових будинків, житлова площа яких перевищує 500 кв. метрів.
7. Порядок обчислення податку 7.1. Обчислення суми податку з об’єктів житлової нерухомості, які знаходяться у власності фізичних осіб, проводиться органом державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкту житлової нерухомості. 7.2. Податкове повідомлення-рішення про суму податку, що підлягає сплаті, та платіжні реквізити надсилаються органами державної податкової служби платникам за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості до 1 липня звітного року за формою, встановленою центральним контролюючим органом (центральним органом державної податкової служби). Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику після отримання інформації про виникнення права власності на такий об’єкт. 7.3. Платники податку на підставі документів, що підтверджують їх право власності на об’єкт оподаткування та місце проживання (реєстрації), мають право звернутися до органів державної податкової служби для звірки даних щодо житлової площі житлової нерухомості, пільги зі сплати податку, ставки податку та нарахованої суми податку. Орган державної податкової служби проводить перерахунок суми податку і надсилає податкове повідомлення-рішення зазначеному власнику відповідно до цього пункту. 7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані до 15 квітня року, в якому набрало чинності це Положення, а у наступні роки щоквартально, у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу, подавати органам державної податкової служби відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкту нерухомого майна, станом на перше число відповідного кварталу в порядку визначеному Кабінетом Міністрів України. 7.5. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року. 7.6. У разі набуття права власності на об’єкт житлової нерухомості протягом року податок нараховується з дня виникнення права власності на такий об’єкт. 7.7. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника — починаючи з місяця, в якому виникло право власності. Орган державної податкової служби надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
8. Податковий період 8.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
9. Строк та порядок сплати податку 9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до бюджету Привільненської сільської ради згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 9.2. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується: а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами — авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
10. Строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку 10.1. Платники податку - юридичні особи подають до 1 лютого звітного року органу державної податкової служби за місцезнаходженням об’єкта оподаткування розрахунок за формою, встановленою центральним органом державної податкової служби за погодженням з Міністерством фінансів України та Комітетом Верховної Ради України, що відповідає за проведення податкової політики, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально. 10.2. Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт.
11. Відповідальність за порушення податкового законодавства та контроль податкових органів 11.1. Платники податку та їх посадові особи несуть відповідальність у разі здійснення порушень, визначених податковим законодавством та іншим законодавством, контроль за яким покладено на контролюючі органи, відповідно до Податкового кодексу України та інших законів України. 11.2. За неподання, порушення порядку заповнення та строків подання податкової декларації органам державної податкової служби, недостовірність наданої інформації платники податку та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до норм Податкового кодексу України. 11.3. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, здійснюється органами державної податкової служби.
Секретар сільської ради : Р.М.Омельченко
ПРОЕКТ
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Привільненської сільської ради «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,затвердження положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на території Привільненської сільської ради»
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений згідно повноважень органу місцевогосамоврядування відповідно до положень ст. 26,59 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні", ст.ст. 1,6,7,8,10,12,265,266,268 Податкового кодексу України,ст. ст. 1,5,8,12,33,34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сферігосподарської діяльності", на виконання та дотримання вимог положень ст. ст.1,6,7,8,10,12 Податкового кодексу України, ст.ст. 1,5,8,12,33,34 Закону України "Прозасади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", Постанови Кабінету Міністрів України №308 від 11.03.2004 р. «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта». Рішення сесії Привільненської сільської ради "Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердження положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради" визначає правові, економічні, соціальні та організаційні засади щодо встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердження положення про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради та спрямоване на дотримання вимог, встановлених законодавчими актами України. 1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийняття даного рішення Прийняття даного рішення – регуляторного акту має на меті врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільськоїради. Регуляторний акт визначає права та обов’язки учасників правовідносин у сфері оподаткування діяльності юридичних та фізичних осіб на територій села, визначає комплекс заходів, необхідних для забезпечення порядку в сфері провадження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території села. 2. Цілі державного регулювання Основною метою даного регулювання є створення сприятливих умов для розвитку інвестиційної діяльності, виконання вимог законодавчих та нормативних актів щодопорядку встановлення та справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельноїділянки. 3. Альтернативи - визначення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичних та юридичних осіб на території Привільненської сільської ради. - контроль за сплатою податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, фізичних та юридичних осіб на території Привільненської сільської ради; - врахування пропозицій та інтересів суб’єктів в процесі справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. 4. Механізм і заходи, які забезпечать розв'язання проблеми Механізмом досягнення цілей регулювання є прийняття вказаного регуляторного акту. 5. Вигоди та витрати Привільненська сільська рада Вигоди: -дотримання фізичними та юридичними особами вимог законодавчих актів щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на територіїПривільненськоїї сільської ради; - контроль надходжень до місцевого бюджету в частині місцевих податків та зборів; - встановлення єдиних для всіх суб’єктів правовідносин умов, обмежень та порядку щодо справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. Суб’єкти – юридичні та фізичні особи: Вигоди: - можливість надання пропозицій стосовно розмірів податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. 6. Очікувані результати прийняття регуляторного акту - врегулювання правовідносин, що виникають в процесі розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. - збільшення надходжень до місцевого бюджету. - контрольованість процесу оподаткування на місцевому рівні. 7. Переваги обраного способу досягнення цілі - дотримання вимог, встановлених нормами діючого законодавства України в сферіоподаткування. - загальна доступність та участь громади при обговоренні даного проекту. - вирішується проблема організації оподаткування юридичних та фізичних осіб на місцевому рівні. 8. Обґрунтування строку чинності регуляторного акту Регуляторний акт приймається на необмежений строк, перегляд та внесення змін проводиться в разі потреби та внесенні змін до чинного законодавства. 9. Показники результативності регуляторного акту Показники результативності регуляторного акту це: - врегулювання правовідносин у сфері оподаткування фізичних та юридичних осіб на території Привільненськоїї сільської ради; - збільшення сум надходжень до місцевого бюджету; - контрольованість процесу оподаткування для суб’єктів– фізичних та юридичних осіб на території сільської ради; - встановлення чіткого порядку розрахунку (обчислення), затвердження, справляння податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на території Привільненської сільської ради. 10. Визначення показників результативності регуляторного акта в разі його прийняття Результативність прийняття даного регуляторного акту буде здійснюватися після набрання ним чинності. Строк проведення відстеження через один рік після набрання чинності даним актом. Зауваження та пропозиції до проекту регуляторного акту та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати у письмовій формі: - поштою за адресою: Привільненська сільська рада, вул.Перемоги ,259 с. Привільне, Баштанського району Миколаївської обл., 56130. Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб та їх об’єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування в районній газеті « Голос Баштанщини»
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.