Серед великої кількості маркетингових прийомів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду та просування його серед конкурентів, одним з найбільш вигідних з точки зору ціна-ефективність є брендування виробів. Як мінімум тому, що сьогодні нанести друкований логотип або назву своєї компанії ви можете абсолютно на будь-які речі: як більш дорогі, наприклад світшоти, термоси, так і бюджетніші: ручки, олівці, записники, брелоки тощо.
Готова брендована продукція працює як постійна реклама, дозволяє назві компанії запам'ятатися і додатково створює позитивний імідж вашого бренду, підкреслюючи увагу до кожної деталі. Чому варто замовляти на promohit.com.ua/brenduvannya.html брендування подарункової, сувенірної або корпоративної продукції? Ми зібрали п'ять ключових переваг такого маркетингового інструменту.

Реклама, що працює без вихідних
Брендована продукція може використовуватися як реклама в режимі 24/7. На відміну від, наприклад таких методів просування, як банери, таргет, аудіо реклама тощо.
Невеликі сувеніри з логотипами чи назвою бренду люди будуть зберігати у себе, активно використовувати. І таким чином вони дедалі частіше бачать назву вашої компанії і точно швидше зможуть її запам'ятати. А ваш бренд буде першим, який спливе на думці у людей, коли з'явиться потреба у тих чи інших товарах/послугах.
Вигідна вартість просування
Далеко не всі види реклами можна назвати бюджетними. Деякі вимагають суттєвих фінансових вкладень. Однак це точно не про брендування виробів. Це дійсно підхід з мінімальними витратами.
Особливо враховуючи той факт, що ви не створюєте порожню рекламу. А пропонуєте своїм потенційним або постійним клієнтам дійсно практичні та корисні речі, які можуть стати частиною їхнього повсякденного життя: чашки, футболки, ручки, блокноти тощо.
Ідеальний подарунок для ваших клієнтів
Брендована продукція часто використовується як сувенір і вважається дійсно оптимальним рішенням для подарунків і промоакцій. Такі вироби з декоруванням у вигляді логотипу або назви вашої компанії ви можете презентувати:
- постійним або новим/потенційним клієнтам;
- бізнес-партнерам;
- працівникам, наприклад на професіональне свято.
Використовуючи брендовані ручки, блокноти під час проведення освітніх заходів, ви показуєте турботу про відвідувачів. І надаєте їм дійсно практичні та корисні інструменти, створюючи позитивні асоціації з вашим брендом.
Довговічність та однакова ефективність реклами
Якщо, наприклад на великі банери, які будуть місяцями висіти на вулицях міста, люди з часом починають звертати все менше уваги, то дрібні згадки про компанію так чи інакше врізаються в пам'ять. Людина навіть не помічає, що починає запам'ятовувати бренд та створює з ним позитивні асоціації, стає буквально ходячою рекламою вашої компанії, не нав'язливо демонструючи її назву.
Термін дії такого методу просування триває стільки, скільки брендовані вироби можуть зберегти свою цілісність і зовнішній вигляд.
Підвищення лояльності існуючих клієнтів
Просування полягає не лише у залученні нових клієнтів, а й у підвищенні рівня довіри вже існуючих поціновувачів вашого бренду. Така увага до деталей формує позитивний імідж компанії. І бренд підсвідомо сприймається людьми як більш авторитетний, виділяючись в тому числі серед конкурентів.
Сувеніри, які покупці або відвідувачі будуть отримувати в подарунок чи зможуть купити у вигляді рекламного мерчу, дають відчуття ексклюзивності та приналежності людини до вашого бренду.
|