Баштанка.НЕТ

Пн, 23.12.2024, 00:11

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Захисники України
Українські військові-захисники російсько-української війни
Політика в Україні
Економіка України
Українське суспільство, культура, освіта, наука
Історія України. Патріотам.
Видатні постаті України
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
Оновлені теми на форумі

  • почати грати в слоти
  • казино з великим вибором
  • де знайти інформацію про Столицю розваг
  • увійти в Місто Слотів
  • Трубогиби
  •  

    ВИПАДКОВІ ФОТО:

    -2:

    Урочисті заходи до 97-річчя визволення району:

    Фотографія 7:

    -10:

     

    Головна » Статті » Україна » Українське суспільство, культура, освіта, наука

    ЯК ХИТРУЮТЬ СУПЕРМАРКЕТИ, ЩОБ ПРОДАТИ НАМ ПРОТЕРМІНОВАНИЙ ТОВАР

    ЯК ХИТРУЮТЬ СУПЕРМАРКЕТИ, ЩОБ ПРОДАТИ НАМ ПРОТЕРМІНОВАНИЙ ТОВАР


    Перший день після закінчення терміну зберігання – і ніяких знижок! Згідно з санітарним законодавством, продукти, термін вживання яких закінчився, вважаються небезпечними, і їх подальша реалізація заборонена, – говорить головний санітарний лікар столиці Ірина Козлова. – Торговці, у яких з’явився протермінований товар, зобов’язані його або утилізувати, або передати в комунальне підприємство «Притулок тварин».
    На практиці згодувати протерміноване чотириногим друзям в супермаркетах не поспішають. Цвіль зішкрібають, і виходить цілком свіженька нарізка сиру або ковбаси.
    Випадковість і закономірність
    За останні шість місяців кожен другий українець купував неякісні продукти: такі дані соціологічного дослідження, проведеного компанією GFK Україна за замовленням спільного проекту ЄС і Програми розвитку ООН.
    Неякісні продукти харчування доводилося купувати 51% респондентів!
    69% опитаних при виборі товару керуються терміном придатності. 48% орієнтуються на ціну, 37% – на склад товару. У той же час 35% опитаних спираються на особистий досвід споживання товару, 29% – на візуальну оцінку його зовнішнього вигляду, 24% – на цілісність упаковки.
    – Якщо термін придатності закінчується у оселедця, його коптять або заморожують – ділиться досвідом Марина, продавець супермаркету, який ми пообіцяли не називати. – Позеленілих курей віддають у відділ кулінарії, це нормальна практика. Але найчастіше у нас лежать протерміновані молочні продукти, вони особливо ходові. Зазвичай покупці беруть їх, не зважаючи на термін реалізації.
    За словами Марини, збувати протерміноване допомагає нехитра технологія: наприклад, молоко або кефір з терміном придатності, що минув, виставляють на видному місці, а те, що свіжіше, ховають в глибині полиць.
    У супермаркетах, – ділиться секретом Марина, – свіжі продукти взагалі не з’являються в торговому залі доти, доки протерміноване не розкуплять.
    – Те, що не придбають клієнти, примусять купити продавців, – розповідає Юрій, адміністратор супермаркету іншої торгової мережі. – Але це крайній захід. Найчастіше термін придатності на продуктах просто перебивають.
    У більшості супермаркетів, якщо вірити Юрієві, є мало не цехи зі штампування контрафакту: за допомогою спеціального хімічного розчину на пластмасовій упаковці можна без зусиль зняти шар фарби і вибити нову дату терміну придатності. Товар в поліетиленовій обгортці досить упакувати в нову плівку з новою етикеткою.
    Якщо не вдається з якоїсь причини перебити термін придатності, ми просто наклеюємо зверху штрихкод магазину, і термін реалізації не читається.
    Молоко – не копчена ковбаса. Увага на упаковку!
    Головний санітарний лікар Києва Ірина Козлова застерігає: якщо термін придатності заклеєний штрихкодом – вважай протерміновано.
    За словами Ірини Козлової, товари, на яких продавці кінцевий термін реалізації заклеюють штрихкодом магазину, неліквідними стають автоматично.
    – Продукт, на упаковці якого не вказаний термін придатності, прирівнюється до протермінованого.
    Поза якістю
    Керівник всеукраїнської громадської організації «Якість життя» Олександр Ладигін не радить купувати готові салати в кулінарних відділах супермаркетів.
    Але на напівфабрикатах Олександр Ладигін ставить хрест:
    – В супермаркетах з напівфабрикатами справа йде інакше, – говорить він. – Досі заведено спочатку продавати цілих курей, потім патрати їх і реалізовувати як крильця, ніжки. Потім – маринувати і продавати в целофані, а вже якщо і тоді не куплять – готувати з них курячі котлетки. Кулінарія у нас – вінець харчового ланцюжка. Тому моя порада: нічого там не купувати.
    Відповідно до санітарних норм, термін зберігання незаправленого м’ясного салату – шість годин, а у відділах кулінарії заправлені, як стверджує пан Ладигін, лежать мінімум добу. Якщо «протерміноване» не розберуть неуважні столичні покупці, воно піде в регіони.


    Джерело публікації: http://zvukraine.lviv.mobi/?p=2764
    Категорія: Українське суспільство, культура, освіта, наука | Опублікував: bashtanka (25.09.2008)
    | Коментарів відвідувачі лишили: 2
    Всього коментарів користувачів сайту: 2
    avatar
    0
    1
    Всім привіт! Чудово оформлений сайт!

    Такі порушення треба прирівняти до спроби масового отруєння.
    І карати відповідно.

    PS.Можливо комусь стане в пригоді Дошка безкоштовних оголошень України ?
    Подати безкоштовно оголошення по Україні та зареєструвати Ваш сайт в Каталозі можна тут: http://findall.ucoz.com/

    avatar
    0
    2
    Так, буває. А стільки ж таких порушень буває на наших базарах! Ось нещодавно купили шмат ковбаси - так там дата виготовлення була заклеєна новою. Звичайно, що ориганал дати вказував на вихід з придатності до споживання цієї ковбаси

    Ваш коментар до публікації:
    ComForm">
    avatar
     
     

    НОВІ КОМЕНТАРІ ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанка.НЕТ:

     

    Щоправда, таки декілька ворожих куль прошило стаканчик-кав'ярню...

    Завтра у місті Баштанка відбудеться відкриття пам'ятної дошки Сергію Семеліту.

    На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.



    Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

     

           

    Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz