Бути чи не бути переносу лічильників води з жител в колодязі водоканалу?!
Начальникові абонентського відділу КП «Міськводоканал» Шевченку О.М. абонента Дорошенка Олександра Васильовича 093 982 71 86
ЗАЯВА
Я є абонентом підприємства КП «Міськводоканал» та користуюсь послугами водопостачання (холодної води) за адресою м. Баштанка, вул.Вишнева, б.29. Для обліку обсягу використаної мною води, я встановлював за погодженням з КП «Міськводоканал» лічильник, який вже більше 15 років розташований у тому місці, де його було встановлено (у приміщенні кухні житлового будинку, а також опломбовано контролером Вашого підприємства. Тобто мною створено усі належні умови для того, щоб облік обсягу використаної мною води був якнайточніший та завжди своєчасно й вірно за неї сплачувати – посилаючись саме на показання лічильника. Для перевірки показань лічильника мною завжди допускаються контролери, й звісно мені як абоненту та будь-якому контролеру безпечно й вільно в будь-яку пору року у сухому обігрітому приміщенні легко перевірити показання лічильника, перевірити його технічний стан і стан пломб. Сторонніх врізок до водоводу у мене в домоволодінні немає, і якщо є потреба це перевірити, будь-ласка приходьте з комісією. В червні м’ясці 2017 року мені від вашого підприємства було вручено листа, з пропозицією винести лічильник за межі домоволодіння на вулицю «на місце врізки у діючий водопровід», і встановили термін. Такий захід є неприпустимим, нездійсненним як з технічної так і з фінансової сторони. Так от в мене виникло декілька питань, на які я б хотів отримати відповідь:
1. Чи знайомився хто-небудь з керівництва Вашого підприємства з технічними умовами експлуатації побутових лічильників води? ( а вони передбачаються встановлення лічильника у сухому обігрітому приміщенні, бо інакше в наших широтах у разі морозу, снігопадів та надмірної вологи лічильник може перемерзнути, заіржавіти та неправильно показувати використаний обсяг води, врешті зламатись.)
2. Чи обміркували Ви й ваші колеги, яким чином щомісяця користувачу перевіряти у колодязі глибиною 1,5- 2 м показання лічильника та ще й в різні пори року, зокрема взимку під шаром снігу, восени у дощову погоду коли все заливає водою, що взагалі некомфортно навіть молодим людям, і вже зовсім неможливо для літньої людини та й небезпечно.
3. Чи провели хоча б приблизні розрахунки вартості такого невиправданого переобладнання?
4. Чи проводили обстеження стану водогону на предмет його цілісності, бо часто й густо користувачі скаржаться на те, що колодязі заливає водою з водогону, або грунтовими водами, чи є така статистика?
5. Чи є списки (реєстр) неблагонадійних користувачів, і все таким яким в першу чергу слід би було вручити такі вимоги на перенесення лічильника за межі домоволодіння? Все просто: хто не платить, краде воду з водогону або не дає обстежити подвір’я, склали відповідний акт й відключили. Все.
6. Чи є хоч приблизний перелік абонентів пенсійного віку (який їх відсоток), які до того ж є фактично малоімущими, й для них такий захід по «переміщенню» лічильника» означатиме просто непідйомну суму?
7. Чи проводилось елементарне опитування з цього ж таки питання, хоча б третини користувачів та чи були з цього питання громадські слухання?
Наводжу витяг з інструкції з експлуатації лічильника води: «ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПО НАЗНАЧЕНИЮ 2.1 ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ 0ОГРАНИЧЕНИЯ - Счетчики устанавливаются в отапливаемых помещениях или специальных павильонах с температурой окружающего воздуха от +5 до +50 0С и относительной влажностью не более 80 %. - Ограничения по монтажу счетчика указаны в разделе «Монтаж счетчика». - Эксплуатация счетчика на максимальном расходе допускается не более 1 ч в сутки...» А взагалі то, перш за все як членам однієї громади, нам слід турбуватись один про одного, а не створювати ближньому зайві проблеми й перепони. «Міськводоканал» підприємство комунальне, існує на кошти місцевого бюджету, тобто на кошти жителів громади, а відповідно й не може діяти всупереч її інтересам! Тому, навівши вищезгадані причини та підстави інформую Вас про неможливість переносу лічильника води в моєму домогосподарстві, з об’єктивних причин.
28.06.2017
підпис О.В. Дорошенко
Викладаю цю заяву як зразок для інших абонентів КП «Міськводоканал» та для обговорення цього питання в коментарях….
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.