Блоги жителів міста Баштанка та Баштанського району Блог Петра Войцехова з міста Баштанка
 
Головне меню сайту
  НОВИНИ
  СТАТТІ
  БЛОГИ БАШТАНЧАН
  ФОТОАЛЬБОМ
  ФОРУМ
  БАШТАНКА TV

  Пошук земляків
  Безкоштовні об'яви

  Проекти та важливі публікації

Підприємства, установи:
- «Голос Баштанщини»: реклама та публікації
- Баштанський відділ поліції
- Баштанський відділ ДРАЦС
- Університет «Україна» в м. Баштанка
- Баштанське УЕГГ
- Управління статистики
- Фонд соцстрахування
- ДНЗ «Баштанський професійний ліцей»
- Управління соціального захисту населення Баштанської РДА
- Баштанський відділ УДМС (паспортний стіл)
- Центральна районна бібліотека
- Баштанський РС ГУ ДСНС
- Відділ лабораторних досліждень
- Управління державного казначейства
- Управління Держпродспоживслужби
- Баштанський РТЦК та СП
- КУ «Центр надання соціальних послуг Баштанської міської ради»


Переглядають сайт: 28
Незареєстровані: 28
Користувачі: 0

Пошук на сайті від Google

вхід на сайт

Персональний блог
Віктора Коваленка [297]
Василя Гонти [31]
Юлії Дубогрій [4]
Оксани Смоли [9]
Олега Требуха [1]
Ірини Пшиченко [72]
Петра Войцехова [42]
Михайла Данилюка [3]
Олександра Басенка [13]
Валентина Гриценка [27]
Олександра Процака [7]
Антоніни Заворотнюк [23]
Олександра Дорошенка [3]
Оновлені теми на форумі

  • Ремонт під ключ
  • регистрации в казино
  • Кто играл на Azino
  • Геологія ділянок в Києві
  • Як правильно грати на BetOn

  • » Усі блоги " » блог Петра Войцехова [ Додати запис до власного блогу ]

    Батьки і діти. Діти і батьки.(Таке життя)


     
    Чомусь останнім часом багато дуже я читаю
    Слізні листи батьків стареньких до газети.
    Чи десь жаліються комусь: сусідам, родичам, знайомим,
    Що  життя таке важке вони прожили.
     Працювали  важко, старались, дбали                                                                        
     І для  дітей усе, для своїх  ріднесеньких таких синів і дочок.
    Це  так, на схилі літ своїх, коли вже не годні ні на що,
    Коли вже потребують тепла і ласки
    Щоб доглядав хтось їх на схилі літ і зігрівав теплом своїм.
    На жаль,  доволі часто цього всього і немає.
    Тоді агресія у Всесвіт йде.
     А  що ж агресія? Сили  вже не ті.
    Тоді й наповнюють образи стареньких на схилі літ
    Тоді й і послання у Всесвіт йдуть - який несправедливий світ до них.
    Тоді й прокльони дітям йдуть, бо не такі ті діти, якими б їх бачити хотіли.
    Виявляється  батьки старенькі все життя жили як хотіли,
    Жили своїм життям, так як вони хотіли,
    І не питаючи дітей своїх  маленьких,                                                                                   
    Не питаючи дітей своїх,  чи є у них своя душа,
    Чи є в дітей своїх  помисли свої якісь,  думки,
    Чи є свої якісь бажання,  чи є якесь своє хотіння.
    Та ні. Ніхто  нічого та  ні в кого не питав,
    Бо вони ж, батьки, ще  молоді були,  а діти ще маленькі.
    Молоді  то й  знали вони все –  батьки оті.                                                                        
    З  дитинства,  з малечку вбивали знання,  свої стереотипи,  установки.
    І знали вони все,  батьки оті – тоді ще молоді,
    Знали:  туди –не можна,  того –  не можна, і це –  не можна.
    Усе – не можна,  чого маленькі діти хочуть.
    Бо вони ж такі дорослі,  молоді оті батьки,
    А діти ще ж маленькі, нерозумні.
    То ж треба розум свій дітям малим віддати,
    Щоб  розумом батьків вони жили – маленькі діти ті.
    А діти собі росли і слухали батьків – батьки ж розумні,
    Знають батьки все:  як і  куди, навіщо…
    Та йдуть роки,  і діти виростають,  в школу йдуть,
    У школу,  де розум вже треба свій,  а не батьківський мати.
    Але,  на жаль,  немає розуму свого, а є батьківський розум.
    Він дорослий,  а в школі діти, у них розум свій,
    Чи певно  теж батьківський.
    Тоді і починаються конфлікти перші із життям:
    Хто починає бунтувати –   розум свій шукати
    І в школі починає дитя мале верхи зривати,
    Бо ж не знає дитя мале як себе вести.
    Бо ж батьківський розум – він дорослий,  а в школі діти.
    Учителі у школі теж дорослі і розум в них дорослий теж
    І знають учителі,  якими  в школі повинні бути діти.
    Всі дорослі знають все,  про все. І  знають, що повинні знати діти.
    Та на жаль, не знають цього діти,
    Бо навколо  одні дорослі, які забули, що й вони були колись дітьми.
    Тому навколо правила якісь, теореми, аксіоми,
    Знання – знання одні навколо. А  де ж життя, таке  живе життя?
    Не буде ж те  мале дитя бігать  до батьків на перерві кожній
    І питати:  А як отак?  А  там щось сталось таке незрозуміле.
    Бо ж батьки нічого не казали, а може і не знали  все про все:
    І правила, і теореми, і аксіоми,  установки,                                                                       
    Про які товчуть усі ті вчителі  у школі.
    Та ж не накладеш їх  на ситуації,  які в секунду кожну нові, незбагнені.
    Тому й дитя мале, яке старалось жити цим усім
    І зрозуміти світ, який навколо неї
    Стає чужим. Стає  чужим : і для батьків, і для вчителів.                                       
    І дитя мале ще змалку починає розуміти
    Що світ чужий,  життя чуже навколо.
    І починає шукати своє життя, свій розум,
    Своє розуміння того життя, що навколо нього.
    І так росте воно. І  не росте – метається, шукає,
    А доріг отих в житті то так багато:
    Наркотики, горілка, секс… і ніяких розумів
    А ні батьківських,  а ні вчительських, ні дорослих , ні ніяких.
    Батьки ж ще молоді,  дивуються собі:
    І  їсти є, і одяг,  не гірше, ніж у других.
    А ввечері : вже подорослішав, і до дівчат  іде уже.
    І гроші  на, що б міг  провести вечір.
    На тобі і на дівчину, на тобі, щоб був не гірший за усіх.
    Все для  дитини – сина, а чи дочки.
    І дивуються, що ж то за така дитина?
    Все для неї, для дитини, а та дитина – тікає з дому,
    А батьки все далі  розказують собі:
    І треба  так, отак роби, як кажем  ми –  і все буде гаразд.
    Та дитині  вже тринадцять, чотирнадцять чи пятьнадцять,  а може й більше.
    Яка різниця –  все одно те саме все.
    Дитина вже й не дитя мале, вже підліток.
    І  знову з дому з хати тіка вона,  тіка шукати розум свій, своє життя,
    Бо вдома холоднеча. Тепла  нема, а лише розум батьківський один.
    Батьки, хоча і подорослішали вже трохи,
    Та  розум все одно у них  - батьківський.
    А підліток тікає з дому. Так  куди?   До  таких самих  як він.
    І разом вже в компанії собі подібних,  шукає розум свій.
    А куди ж  із дому діти йдуть по вечорам,                                                               
    батьківський розум не може осягнути цього.
    Бо вийди ж у центр любого міста, особливо маленьких провінційних, –
    Там ми, батьки, усе зробили, все  для своїх дітей.
    Там ми, батьки,  повідкривали бари,  генделики, кафе.
    Там, ми батьки, у магазинах продаємо:  горілку, пиво, тонік і вино.
    Там, ми батьки,   своїм батьківським розумом.
    Ми не питаємо в дітей лік їхніх літ.
    Там мама, а чи тато  чужій дитині продає спиртне, цигарки.
    А інші  тато,  а чи мама,  другим дітям до ранку в барі наливають.
    А їхнім дітям десь у підворітні теж чийсь татусь люб’язний, а чи мама
    Торгують дурманом, який знімає голову з плечей.
    А ще в якомусь місці тато  чи мама  своїх дітей
     Чужих  дітей навчають збоченням…
    І так багато можна написати
    Та все це розум, розум батьків своїх  дітей.
    Та не скажу, що кращі є батьки чи гірші.
    Бо й розум батьківський,  яким вони навчають своїх дітей
    Є і  в тих, хто спостерігає все це   зі сторони.  
    І вчать своїх дітей на прикладах других дітей,
    В яких такі батьки і чим займаються вони.
    І майже всі батьки такі розумні для своїх дітей
    І забувають, на жаль, батьки  своїх дітей,
    Що розум батьківський у кожного є свій.
    Є свій, особистий,  розум – не для всіх, а для самого себе.
    Та світ навколо кожного із нас, дорослих                                                                   
    та навколо  дітей  своїх батьків – один. Один для всіх.
      Й мораль у цьому світі –
    Для кожного із нас:  дітей,  батьків – одна.
    Тому й не розуміють підлітки батьківський розум,                                                   
    Всі роки одну науку вчать.
    В сімʼї  одна мораль – мораль батьків для  своїх дітей,
    А в світ виходиш, тікаєш з дому,
    А там – зовсім друга мораль.
    Тому   і підлітки багато плутають в житті своєму,
    Немає розуму у них,  немає ще свого розуміння того,
    Хто такі батьки,  яка їх роль в  дитячому житті.
    Коли сьогодні тато нотацію читає про праведне життя
    А завтра сам нап’ється чи нагрубить комусь,  а може зовсім і не гляне.
    А мама: -  Не пий,  і не кури,   і по дорослому себе веди!
    Сама ж піде, продасть горілку чи може хтось продасть
    А вона    мимо так пройде,  не звертаючи  на те уваги.
    І так життя іде.  Шкільний  поріг уже позаду.
    А в кого із батьків ще сили є,
    Ті в інститут дитину вчитись направляють
     А  в кого сил уже немає –
     Ті кажуть: –  Ідіть собі самі,  ми більш не годні!                                                                                                           
     І вилітають з родинних гнізд діти – хто куди
    Та важко жити в основному майже  всім дітям
    Бо до вісімнадцяти батьківський розум вів їх по життю.
    Чи слухали вони його, чи спротив мали. Та діватись нікуди було.
    Тому, напевне  майже всі живуть з батьками далі,
    Хоча й багато хто на відстані великій –  та все одно з батьками.
    Бо батьківський розум –«забитий» в голову навіки,
    А діти вже дорослі –  і в них самих є діти
    І розум батьківський своїм дітям уже  передають –
    Розум батьківський, не свій.
    Тому тікають діти з дому подалі від батьків,
     Тікають  вже   діти   дітей   своїх батьків.
    Батьки   дітей,  які дітей своїх вже мають
    Вже постаріли, вже самі старенькі,
    Вже  теплоти хотять і ласки, і слова доброго до себе.
    Та, на превеликий жаль,                                                                                          
     Колись батьківський розум  дітям  віддали
    Який батьки у спадок їхні їм передали                                                                                                                                            
    Та  розум розумом,  розум –  це є добре,
    Але  ж крім розуму іще у кожного душа своя.
    Якби  батьки не розум шанували та  знання
    А шанували своєї дитини душу
    Тоді  й, напевне,  у дітей була  б любов, тепло і ласка
    І  не було б у світі одиноких матерів.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


     

    ПОПЕРЕДНІЙ - записи у блозі - НАСТУПНИЙ

    Опубліковано: 06.11.2016
    Розкажіть друзям про дану публікацію у блозі Петра Войцехова у соціальних мережах:

    Всього коментарів: 0

    Ваш коментар до публікації:
    ComForm">
    avatar
     

    НОВІ КОМЕНТАРІ ДО БЛОГІВ, НОВИН, СТАТЕЙ:

     

    Щоправда, таки декілька ворожих куль прошило стаканчик-кав'ярню...

    Завтра у місті Баштанка відбудеться відкриття пам'ятної дошки Сергію Семеліту.

    На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.



    Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

     

           
     

    Copyright MyCorp © 2006
    Хостинг від uCoz