Головна сторінка

Пт, 19.04.2024, 19:02

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка
Меню сайту

Категорії  СТАТтЕЙ

Захисники України
Українські військові-захисники російсько-української війни
Політика в Україні
Економіка України
Українське суспільство, культура, освіта, наука
Історія України. Патріотам.
Видатні постаті України
 
Форма входу
E-mail:
Пароль:

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

Оновлені теми на форумі

  • Норковые шубы от клер
  • Медичний Центр Здоров'я
  • Квитки на автобус по Україні, Польщі та Європі
  • Професійний друк
  • Запрошуємо на онлайн навчання в школу ITStar
  • Головна » Статті » Україна » Українське суспільство, культура, освіта, наука

    В категорії матеріалів: 150
    Показано матеріалів: 31-45
    Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 9 10 »

    Сортувати за: Даті · Назві · Коментарям · Переглядам

    Прошедший 2015 год был одним из самых тяжелых за всю историю независимости. Продолжающая война на Донбассе, несмотря на достигнутое перемирие, блокада оккупированного Россией Крыма, выборы в местные органы самоуправления, тотальная коррупция, отсутствие реформ, непрозрачность экономики – эти и другие факторы определили место Украины в мировых рейтингах. К сожалению, наша страна не может похвастаться хорошими показателями. Одним из самых громких провалов за 2015 год была потеря стоимости украинского бренда на $36 млрд. Кроме того, наша страна из-за войны на Донбассе вошла в Топ-15 стран мира по уровню терроризма.

     
      Україна стоїть на порозі реформи середньої освіти. Її необхідність відчувають усі: учні, батьки та учителі. Експерти розробляють стратегії, чиновники анонсують зміни. Як робили освітню реформу у сусідній Польщі, і як внаслідок цього змінилась школа розповідає Галина Титиш у своїй статті для Української правди. Життя.

    Польський війт Марія Батизька-Войцик може годинами розповідати про освіту у своїй ґміні. Саме на освіту її команда зробила ставку ще на наприкінці 90-х.

    Тепер усі 5 публічних шкіл ґміни Лєшноволі – саме так називають неприватні школи у Польщі – потрапляють до невеликого 4-відстоткового прошарку найкращих шкіл Польщі.

    "Від держави ми отримуємо близько половини коштів, іншу ж частину доплачуємо самі", – каже Батизька-Войцик, сидячи у сучасній залі для перемовин у Центрі освіти й спорту в Мисядло.

    Саму будівлю цього центру, який попри свою таку назву є школою для учнів початкової школи (1-6 клас) та гімназії (7-9) класів, ґміна будувала своїм коштом.

    На цей проект їм не вдалося залучити гроші ЄС. Аргументація європейських фондів була проста: Лешноволя – багата ґміна, може й сама витягнути проект на суму 53 мільйонів злотих. 

    І справді – змогла.

     
    Цікаво...
    Хребет Свидовець один з найвищих в Українських Карпатах поряд з Чорногірським хребтом. На всій своїй протяжності він не опускається нижче 1500 метрів, а найвища його точка - г. Близниця - має висоту 1881 м.

    Назвою «Свидовець», як правило, називають кілька хребтів, які тягнуться один за одним. Це Свидовець, Апшинец і хребет Урду-Флавантуч. Тим не менш, весь цей гірський масив прийнято називати Свидовець.

     

     


     
      У цьому огляді, складеному фахівцем із закупівлі книг і завзятим бібліофілом, немає нічого зайвого.
      Дорогі бібліофіли, приділіть увагу тим виданням, які цього дійсно варті. На щастя, рік видався врожайним на шедеври літератури в українських книжкових, і нудьга нам не загрожує (далі рос.)...
     

     
      Аналітичний центр «CEDOS» опублікував 10 кроків для абітурієнтів, що допоможуть проаналізувати пропозиції університетів на освітньому ринку та визначитись з вибором навчального закладу.
      Ці кроки підкажуть абітурієнтам, як краще обирати університет, та яку інформацію потрібно зібрати про навчальний заклад щоби здійснити правильний вибір.
     
    Читати далі » прочитати
    РОЗДІЛ: Українське суспільство, культура, освіта, наука || ОПУБЛІКУВАВ: vagonta | 01.07.2015
       10 кроків для вибору вищого навчального закладу      10 кроків для вибору вищого навчального закладу»                 

     

    СМС-листування депутатів та посадовців більше не таємниця для громадськості завдяки професійним фотографам

    СМС-листування народних обранців, посадовців та прокурорів останнім часом у центрі уваги фотокорів. Завдяки публікації знімків таких переписок викриваються схеми, зв'язки, статки та "договірняки".

    Декому вистачає розуму і волі визнати провину і піти, декого за наявністю таких фотодоказів перевіряють і, врешті, звільняють з посад. Проте більшості  - все одно, вони спокійно собі продовжують "служити народу".
      ..


     
      Зачастую для того, чтобы выбрать фильм, книгу, музыку, мы советуемся со своими знакомыми и ищем информацию в интернете. Но вкусы у всех разные, и иногда разрекламированное нам с энтузиазмом друзьями кино оказывается совершенно не интересным.
      Для того, чтобы читатели "Обозревателя"  имели возможность получить нужную подсказку у настоящих экспертов, каждую субботу в рубрике "Оно того стоит!" мы будем публиковать для вас рекомендации от профессионалов, которые облегчат вам выбор в разных сферах.
      Сегодня знакомим вас со списком стоящих фильмов от известного режиссера, а создателя первого украинского триллера "Штольня" и первого отечественного блокбастера "Тени незабытых предков" Любомира Левицкого.

     

    Зважаючи на особливо важливу роль музеїв історичного профілю навчальних закладів у патріотичному вихованні дітей та учнів, формуванні їхньої громадянської позиції, Міністерство освіти і науки України направляє Методичні рекомендації щодо засад діяльності музеїв історичного профілю дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів, які перебувають у сфері управління МОН України, для використання в практичній роботі...


    (на фото: Баштанська ЗОШ №2, у якій є шкільний музей, а школа носить ім'я учасниці партизанського руху Августини Павлівни Півень)

      ...


     
    Украина за всю историю независимости не сильно спешила получить престижную кинопремию "Оскар".Так в 2006 году выдвинули ленту Оксаны Байрак "Аврора" (номинация "Лучший иностранный фильм"). Статуэтку не получили, фильм не вошел даже в пятерку главных претендентов.

    В тот же год страна по Украине прошла громкая новость: два технических "Оскара" вручили гендиректору и основателю компании "Фильмотехник", киевлянину Анатолию Кокушу (технические номинации подаются не страной, а самой киноакадемией).

    Талантливого украинца наградили за операторские краны "Каскад" и "Авторобот". С их помощью снимались "Титаник", "Двенадцать друзей Оушена", "Троя" и еще с полсотни голливудских мегакартин...


     

      "Ми самі повинні стати тими змінами, які хочемо бачити в світі", - сказав колись Махатма Ганді. Сьогодні в Україні великий запит на зміни. Те покоління, яке виховується нині у школах – і буде майбутнім України.

    Розуміючи це, багато активістів взялись розвивати рух альтернативної освіти.

    Одне з перших критичних зауважень до звичайних шкіл - заниження самооцінки дітей.

    Дослідження показують, що за чотири класи молодшої школи більшість дітей встигають переконати, що вони ніхто. І це – причина для паніки.

    Головний інструмент зниження самоповаги – оцінки. Забув зошит – два. Погана поведінка – двійка. Для вчителя "2" лиш цифра, для дитини – діагноз.

    Плюс критика та нав’язування ярликів – "ти нездара, гіперактивний, лінивий.." Як результат – комплекс неповноцінності. А звідси дуже багато проблем у дорослому віці.

    Часто і самі батьки стають співучасниками цього процесу. Вони демонструють, що їм важливіші оцінки, які стоять у щоденнику дитини, ніж те, що вона насправді знає чи відчуває.

    Сучасна наука доводить, найкраще дитина вчиться на власних помилках. Школа ж виробляє страх перед помилками. За неправильні відповіді – покарання. У майбутньому це вкорінить страх перед експериментами, спробою здійснити щось нове.
      ...

    Читати далі » прочитати
    РОЗДІЛ: Українське суспільство, культура, освіта, наука || АВТОР: Наталія Кузьма, експерт | ОПУБЛІКУВАВ: vagonta | 02.04.2015

     


    Найбільші та найрезонансніші застави, які було сплачено українським судам за всю історію незалежності

     
      За кілька місяців стартує зовнішнє незалежне оцінювання – 2015. Одним із важливих цьогорічних нововведень в оцінюванні є запровадження європейської практики визначення його результатів, що передбачає встановлення так званого порогового бала «здав/не здав». Насамперед про те, чому виникла необхідність відмовитися від тієї системи, що існувала дотепер.
      Як відомо, починаючи із 2006 року, результати зовнішнього незалежного оцінювання визначали з використанням еквіпроцентильного перетворення первинних балів за шкалою 100-200 балів. Оскільки всі учасники зовнішнього оцінювання отримували позитивні результати, то для участі в конкурсі для вступу до вищих навчальних закладів допускалися абітурієнти, які отримали не менше 140 балів із профільних дисциплін і не менше 124 балів з інших предметів.
      Коли і кому прийшла в голову ідея визначити 124 бали тим бар’єром, що відмежовував абітурієнтів, котрі начебто успішно склали тест, від тих, хто такий тест начебто не склав ­― таємниця за сімома печатками.
    ..
       ...
    Читати далі » прочитати
    РОЗДІЛ: Українське суспільство, культура, освіта, наука || АВТОР: Ігор Лікарчук | ОПУБЛІКУВАВ: vagonta | 04.03.2015
       Як будемо визначати результати ЗНО?      Як будемо визначати результати ЗНО?»                 

     
    Соціальні медіа є невід’ємною частиною сучасного суспільства. Наші діти практично постійно заходять в «Instagram», «Facebook», «Twitter», «Контакт» і, звісно, на багато інших сайтів, про які ми знаємо трохи менше. Якщо ви хочете привнести у процес навчання «цілий світ», розгляньте можливість інтеграції ваших уроків і соціальних медіа.

    Більше не будемо відволікатись
    Якщо використовувати соціальні медіа обережно і з розумом, вони можуть слугувати як корисний інструмент, а не як відволікаючий фактор, як це буває зазвичай. Нещодавно на сайті Edutopia було опубліковано матеріал, в якому йдеться про те, що соціальні медіа не тільки збагачують шкільні заняття сучасними технологіями, а й допомагають малозабезпеченим учням подолати цифрову нерівність. Адже такі школярі не мають постійного доступу до соціальних медіа, як їхні більш забезпечені однокласники. Чому ж вони повинні бути відсторонені в той час, як технології продовжують крокувати вперед?
      ...

     

    Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

     

           



    Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz