Баштанка.НЕТ
Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Нд, 22.09.2019, 14:10

Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Спорт
Освіта
Історія
Політика
Культура
Медицина
Економіка
Видатні люди Баштанки та району
РС ГУ ДСНС
Суспільство
Баштанське УЕГГ
Виконавча влада
Управління юстиції
Реєстраційна служба
Управління статистики
Місцеве самоврядування
Інформування населення
Баштанський відділ поліції
Державна фіскальна служба
Фонд соціального страхування
Центральна районна бібліотека
Баштанський міжрайонний відділ лабораторних досліджень
Управління державного казначейства у Баштанському районі
Управління Держпродспоживслужби в Баштанському районі
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна" у м. Баштанка
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
 
Баштанка рекламна
загрузка...
 
 

ВИПАДКОВІ ФОТО:

Відкриття офісу Партії регіонів:

-19:

-1:

-21:

 

Головна » Статті » Баштанський район » Державна фіскальна служба

У січні на „Пульс” звернулися понад 800 заявників
У січні 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів „Пульс” звернулися 811 заявників. Порівняно з відповідним періодом минулого  року їх кількість зросла втричі. Податкова тематика як і раніше залишається  найпопулярнішою серед платників податків. За цей період для вирішення податкових питань зателефонували 725 заявників. А от митної справи стосувалися лише 86 звернень. Більшість січневих дзвінків стосувалися проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних. Оперативно за допомогою „Пульсу” їх вирішило майже 53 відс. заявників. Організацією роботи органів Міндоходів цікавилися 25 відс. платників, роботою ЦОП – 5,3 відс. На затримку митного оформлення товарів поскаржилися майже 8 відс. заявників. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося лише 2 відс. звернень. Станом на 1 лютого 82 відс. всіх звернень були опрацьовані, про результати розгляду повідомлено заявникам. Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Категорія: Державна фіскальна служба | Опублікував: ODPI (26.02.2014)
Сподобалася стаття? Розкажіть про неї своїм друзям через соціальні мережі:
Статтю переглянули 576 чол.
Всього коментарів користувачів сайту: 0

Ваш коментар до публікації:
(можна через соцмережі та акаунти: "Фейсбук", "ВК", "ОК", "Гугл", "Яндекс" та ін.)

avatar
 
 

10 НОВИХ КОМЕНТАРІВ
ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ  ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанського району:

 



Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

 

           

Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz