У січні 2014 року на антикорупційний сервіс
Міністерства доходів і зборів „Пульс” звернулися 811 заявників. Порівняно з
відповідним періодом минулого року їх кількість зросла втричі.
Податкова тематика як і раніше залишається
найпопулярнішою серед платників податків. За цей період для вирішення
податкових питань зателефонували 725 заявників. А от митної справи стосувалися
лише 86 звернень.
Більшість січневих дзвінків стосувалися проблем, які
виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних. Оперативно
за допомогою „Пульсу” їх вирішило майже 53 відс. заявників.
Організацією роботи органів Міндоходів цікавилися 25
відс. платників, роботою ЦОП – 5,3 відс. На затримку митного оформлення товарів
поскаржилися майже 8 відс. заявників. Безпосередньо антикорупційної тематики
сервісу стосувалося лише 2 відс. звернень.
Станом на 1 лютого 82 відс. всіх звернень були
опрацьовані, про результати розгляду повідомлено заявникам.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає
звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на
неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів,
оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування
податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за
телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.