|
В категорії матеріалів: 26 Показано матеріалів: 1-15 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Коментарям ·
Переглядам
Як відомо в нашій державі розпочався процес реформування органів державної влади. Не стали винятком у цьому процесі і органи юстиції. Які нові повноваження та структура органів юстиції на районному рівні?
|
Виконавчі дії провадяться державним виконавцем за місцем проживання, перебування, роботи боржника або за місцезнаходження його майна. У разі якщо боржник є юридичною особою, то виконання провадитьс
|
якщо боржник ухиляється від виконання зобов’язань, покладених на нього рішенням суду, державний виконавець звертається до суду за встановленням тимчасово
|
Не завжди шлюб двох людей, виявляється міцним, не всі витримують випробування труднощами, що випадають на долю кожної окремої сім'ї, що призводить, в свою чергу, до розпаду родини. Інколи, люди, шлюб яких
|
Верховна Рада України ухвалила Закон "Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення процедури примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)". Законодавчим актом, проект якого був розроблений Міністерством
|
З 01 листопада 2011 року набрав чинності новий Закон України «Про судовий збір», який відмінив діючий до цього часу Декрет про державне мито та сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
|
Українській юстиції 93 роки, з часу становлення
органів юстиції Миколаївщини пройшло більше 40 років, а з 1999 року
створені районні управління юстиції.
Якими органами представлені установи юстиції в районі і чим займаються.
Структуру районного управління
юстиції складають відділ державної виконавчої служби (ДВС) та відділ
державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС). До складу органів
юстиції району входять державні та приватні нотаріуси.
З моменту створення райуправління, з 1999 року керівником був Ковтун
В.Т., потім його очільниками були Комякович О.Г., Олексієнко О.А., а з
2009 року начальником райуправління призначено Ситнік О.М.
Основними функціями управління є реалізація державної правової
політики, розвиток системи правової інформації, координація діяльності
місцевих органів виконавчої влади з питань правової освіти та правової
роботи, методичне керівництво цих напрямків, реєстрація (легалізація)
об’єднань громадян, державна реєстрація нормативно-правових актів,
взаємодія з державним реєстратором, сприяння організації роботи
підвідомчих відділів – ДВС та ДРАЦС, державної нотаріальної контори та
приватних нотаріусів. Забезпечують роботу безпосередньо управління по
переліченим напрямкам спеціалісти управління – Бабін В.Л. та Низик Р.Р. В
управлінні налічується майже 400 зареєстрованих об’єднань громадян,
щороку проводиться більше 20 перевірок всіх державних установ по окремим
напрямкам, проводиться велика кількість право освітніх заходів серед
шкіл міста та району, зустрічі з трудовими колективами району, надання
консультацій громадянам на особистому прийомі, громадською правовою
приймальнею, у телефонному режимі. Великий обсяг роботи здійснюється по
інформаційно-роз’яснювальній роботі серед населення через засоби масової
інформації, видання методичних посібників, пам'яток, брошур, буклетів
тощо.
Відділ ДРАЦС (керівник Іванова
Л.І. – заступник начальника управління) проводить державну реєстрацію
актів цивільного стану, забезпечує систематичне надання відомостей про
померлих осіб відділу ведення Державного реєстру виборців, податковим
органам, органам соціального захисту населення, організовує і контролює
роботу виконкомів сільських рад щодо виконання ними делегованих
повноважень – реєстрації юридичних фактів народження, смерті, шлюбу,
забезпечує роботу по формуванню Державного реєстру актів цивільного
стану та наповнення його архівними актами, взаємодіє з іншими органами
ДРАЦС,
|
БАШТАНСЬКЕ РАЙОННЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ проводить набір громадян, бажаючих працювати у державній реєстраційній службі,
|
9 липня цього року набрав чинності Закон України «Про безоплатну правову допомогу» (далі Закон), який визначає підстави та порядок надання такої допомоги, осіб, які мають право на безкоштовне її отримання та перелік правових послуг, гарантованих державою та надаються за рахунок коштів Державного бюджету та інших джерел.
|
Стаття 7. Учасники виконавчого провадження та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій
1. Учасниками виконавчого провадження є державний виконавець, сторони, представники сторін, прокурор, експерти, спеціалісти, перекладачі, суб’єкти оціночної діяльності - суб’єкти господарювання. Прокурор бере участь у виконавчому провадженні у випадку здійснення представництва інтересів громадянина або держави в суді та відкриття виконавчого провадження на підставі виконавчого документа за його заявою. 2. Для проведення виконавчих дій державний виконавець за необхідності залучає понятих, працівників органів внутрішніх справ, представників органів опіки і піклування, інших органів та установ у порядку, встановленому ЗУ «Про виконавче провадження.
|
Баштанське районне управління юстиції Миколаївської області доводить до відома, що Міністерством юстиції України (далі- МЮУ) відкрито доступ до Реєстру методик судових експертиз (далі-Реєстр), який розміщено на сайті МЮУ за адресою: rmp.minjust.gov.ua.
|
Одним з найголовніших та найважливіших обов»язків батьків є моральне виховання та матеріальне утримання дитини. Діти рівні у своїх правах незалежно від походження, а також від того, народжені вони у шлюбі чи поза ним ( у випадку народження дитини під час фактичних шлюбних відносин)
|
З 10 травня цього року набрали чинності закони України «Про інформацію» та «Про доступ до публічної інформації» у новому форматі, зазнавши змін.
|
Звернення стягнення на заставлене майно, арешт та вилучення майна та зберігання майна на яке накладено арешт.
Звернення стягнення на заставлене майно в порядку примусового виконання допускається за виконавчими документами для задоволення вимог стягувача-заставодержателя та визначається статтею 54 Закону України «Про виконавче провадження».
|
Щодо можливості прийняття на державну службу особи, на яку було складено протокол про вчинення корупційного діяння, але не притягнуто до адміністративної відповідальності через пропуск строків накладення стягнення?
|
|
|