ОРГАНИ ТА УСТАНОВИ ЮСТИЦІЇ, ЇХ ЗАВДАННЯ ТА РОЛЬ В РОЗБУДОВІ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
Українській юстиції 93 роки, з часу становлення органів юстиції Миколаївщини пройшло більше 40 років, а з 1999 року створені районні управління юстиції. Якими органами представлені установи юстиції в районі і чим займаються. Структуру районного управління юстиції складають відділ державної виконавчої служби (ДВС) та відділ державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС). До складу органів юстиції району входять державні та приватні нотаріуси. З моменту створення райуправління, з 1999 року керівником був Ковтун В.Т., потім його очільниками були Комякович О.Г., Олексієнко О.А., а з 2009 року начальником райуправління призначено Ситнік О.М. Основними функціями управління є реалізація державної правової політики, розвиток системи правової інформації, координація діяльності місцевих органів виконавчої влади з питань правової освіти та правової роботи, методичне керівництво цих напрямків, реєстрація (легалізація) об’єднань громадян, державна реєстрація нормативно-правових актів, взаємодія з державним реєстратором, сприяння організації роботи підвідомчих відділів – ДВС та ДРАЦС, державної нотаріальної контори та приватних нотаріусів. Забезпечують роботу безпосередньо управління по переліченим напрямкам спеціалісти управління – Бабін В.Л. та Низик Р.Р. В управлінні налічується майже 400 зареєстрованих об’єднань громадян, щороку проводиться більше 20 перевірок всіх державних установ по окремим напрямкам, проводиться велика кількість право освітніх заходів серед шкіл міста та району, зустрічі з трудовими колективами району, надання консультацій громадянам на особистому прийомі, громадською правовою приймальнею, у телефонному режимі. Великий обсяг роботи здійснюється по інформаційно-роз’яснювальній роботі серед населення через засоби масової інформації, видання методичних посібників, пам'яток, брошур, буклетів тощо. Відділ ДРАЦС (керівник Іванова Л.І. – заступник начальника управління) проводить державну реєстрацію актів цивільного стану, забезпечує систематичне надання відомостей про померлих осіб відділу ведення Державного реєстру виборців, податковим органам, органам соціального захисту населення, організовує і контролює роботу виконкомів сільських рад щодо виконання ними делегованих повноважень – реєстрації юридичних фактів народження, смерті, шлюбу, забезпечує роботу по формуванню Державного реєстру актів цивільного стану та наповнення його архівними актами, взаємодіє з іншими органами ДРАЦС, місцевими органами виконавчої влади, правоохоронними органами, судами з питань державної реєстрації актів цивільного стану. Ця нелегка праця виконується спеціалістами відділу – Галік Л.В. та Озірною Ю.В. Так, за 9 місяців 2011 року відділом ДРАЦС зареєстровано 338 народжень, 431 смерть, 124 шлюби, 37 розлучень, всього прийнято з різних питань 1525 громадян. Відділ ДВС (керівник Костанян А.С. – заступник начальника управління) займається примусовим виконанням рішень судів та інших процесуальних дій, пов’язаних з виконавчим провадженням. Забезпечують завершальну стадію судового провадження – виконавчі дії, державні виконавці Чайка А.С., Олійник В.О., Лукін О.О., Остапенко О.І., Бордовська А.С. За звітний період до виконавчої служби надійшло більше 5-ти тисяч виконавчих документів – рішень, ухвал, постанов суду, з них фактично виконано понад 3 тисячі документів на суму більше мільйона гривень. Документальним обслуговуванням відділу ДВС займаються діловод Іванова К.А. та секретар Гончар Т.А. Забезпечує своєчасне перерахування стягнутих коштів провідний спеціаліст – бухгалтер Костюк Н.О. Баштанську державну нотаріальну контору очолює Гоцуляк С.С., де працюють державний нотаріус Павлова О.В., консультант Дорошенко О.В. та архіваріус Сердюк А.В. Працівники нотконтори забезпечують виконання основної функції - вчинення нотаріальних дій – це посвідчення договорів, оформлення спадщини, видача довіреностей тощо. З початку року вчинено 1594 нотаріальнії дії, прийнято з різних питань 944 громадянина. Баштанський нотаріальний округ представляють 4 приватні нотаріуси – Горбенко О.О., Остапенко І.С., Остапенко В.В., Рясик С.Л., які вчиняють всі без винятку нотаріальні дії, що й державні нотаріуси. Процес реформування центральних органів виконавчої влади не оминув і установи юстиції, відповідно до Указу Президента створено 5 нових органів державної влади, діяльність яких координуватиметься Міністерством юстиції України. Вже з 01.01.2012 року в районі буде запроваджено систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, діяльність якої буде забезпечувати проведення державної реєстрації речових прав як на об’єкти нерухомого майна, що розташовані на земельних ділянках, так і речових прав на земельні ділянки. Частину прав з доступу до даного Реєстру буде надано нотаріусам, що суттєво полегшить зручність укладення угод, а також зменшить строки виконання і передачі справ.
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.