|
В категорії матеріалів: 53 Показано матеріалів: 1-15 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Коментарям ·
Переглядам
Після новорічних свят в українців з’явився новий привід для відчайдушних баталій. З початку нового навчального півріччя «палають» сторінки соцмереж, батьківські чати і коментарі під публікаціями в Інтернеті. Оновлене шкільне меню – тема, яка нікого не залишила байдужим. Баштанчани розділилися на два табори – одні задоволені, що нарешті, у шкільному меню буде більше свіжих овочів і фруктів, а інші обурюються, мовляв, як це діти будуть без солодкого чаю і запашної випічки…
Що опинилося в тарілках дітлахів з нового року і чому нові страви викликали такий резонанс серед батьків спробуємо сьогодні розібратися.
|
До редакції «Голосу Баштанщини» зателефонував Микола Миколайович Прядка, колишній сімейний лікар і завідувач амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. Інгулка та розповів журналісту про те, що з осені минулого року медичний заклад у селі не опалюється.
Розповідь про проблему Микола Прядка розпочав з опису подій 2008 року, коли у медичному закладі відбувся ремонт системи опалення та її «оптимізація» – з метою економії коштів другий поверх повністю відключили від опалення. Стаціонарне відділення перевели на перший поверх, де були фізіотерапія та амбулаторія. Площа для опалення зменшилася з 2000 до 600 кв. м.
|
«Основною відмінністю між пересічною людиною і воїном є те,
що воїн усе сприймає як виклик, тоді як пересічна людина
вважає або благословенням, або прокляттям».
(Карлос Кастанеда «Колеcо часу»)
Упродовж багатовікової історії світу людство завжди на своєму шляху до розвитку стикалося із проблемами, переш-кодами. Коли соціум сприймає такі речі як виклик, не шукає винних, закономірностей, тоді воно неодмінно ступає на стежину всеохопного прогресу. Так само і наша держава, протягом свого довготривалого й тернистого історичного шляху стикалася із безліччю обставин, що приносили багато змін. Дивлячись крізь призму років, можна спостерігати злети й падіння нашого народу, які в результаті вивели його на новий рівень – незалежний. І от уже тридцять років українці мають право гордо називати себе так.
Варто пам’ятати, що творцем історії країни та рушієм його прогресу, беззаперечно є люди – у єдності й одноосібно. Успіх нинішнього державотворення значною мірою залежить від того, чи зуміємо ми об’єктивно проаналізувати власний досвід, усвідомити помилки й прийняти нові виклики. Кожен громадянин нашої країни – гвинтик у державницькому механізмі. І від нього залежить: чи так і залишатися пасивним у своєму функціонуванні, чи зайняти проактивну позицію й рухатись уперед до змін.
|
Мабуть, у кожної людини є улюблене місце: для когось це може бути улюблене місце відпочинку або місце, яке відіграло значну роль у житті. Особисто для мене найулюбленішим місцем є моє рідне село Новоіванівка. У цьому селі я народилася, тут пройшло моє дитинство. Після навчання я повернулася у рідне село й все життя працюю тут.
|
Першого вересня, золотого осіннього дня, школа знову гостинно розкриє двері всім своїм учням. У кожного з випускників буде можливість пройти шкільним коридором, згадати свою юність, свого Вчителя, котрий запалив іскру знань, був старшим другом і порадником.
Саме першого вересня Баштанському опорному закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – 35! Колектив школи живе, працює і творить на зламі ХХ і ХХІ століть. Разом із Баштанською громадою ми працюємо на благо та розвиток незалежної суверенної України.
|
Мрія про найкращу школу нікого не оминає. Кожен учень хоче навчатися, а учитель працювати у хорошому закладі, усі батьки дбають, аби їх діти були оточені опікою, здобули глибокі знання та добре виховання. Тому Христофорівська ЗОШ І-ІІІ ст. – це одна велика родина, де вчителі та учні спільно творять майбутнє. Метою діяльності нашого закладу є виховання освіченої і конкурентоздатної творчої особистості. Школа виховує молодь на високих моральних зразках української духовності. Заслуга в цьому всього педагогічного колективу, який очолює мудрий керівник – Олександр Григорович Мазуренко.
Христофорівська школа, побудована на місці маєтку М.М.Аркаса, стала великою Аркасівською родиною. Саме його культурно-мистецька та історична спадщина стала джерелом духовності наших учнів, батьків, громади. Літературне, історичне краєзнавство, яким займається вчитель-методист Погорєлова В.С., зацікавило багатьох письменників та істориків Миколаєва, Києва.
...
|
Одним із основних принципів роботи філії є виявлення та підтримка в процесі навчання обдарованих та здібних у певних галузях учнів. У закладі створено відповідні умови для розвитку інтелектуальної та творчої обдарованості школярів. З метою реалізації Державної програми роботи з обдарованою молоддю педагогічним колективом школи були здійснені такі заходи: оновлений шкільний інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь», організовані та проведені шкільні та районні конкурси та виставки творчих робіт учнів, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей. Робота колективу школи, яка проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді і створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності, має свої позитивні результати.
...
|
Безтурботна пора в житті людини – дитинство. У зрілому віці ми думками повертаємось у дитинство і юність, згадуючи падіння та злети, розчарування та досягнення. Не одне покоління талановитих випускників Новоєгорівської ЗОШ стали успішними людьми. І досягненнями наших учнів ми пишаємось, бо це розумні, талановиті, творчі, активні учасники різноманітних конкурсів, олімпіад, фестивалів та змагань, всі вони – гордість школи.
Серед кращих завжди є найкращі, а у нас таких багато. З року в рік здібних та талановитих дітей стає більше, що радує педагогічний колектив, батьків та громаду.
|
Обдарованість дитини... Можливо, це своєрідна іскра Божа, яку треба відшукати в її душі і допомогти не тільки не згаснути, а й спалахнути полум’ям. Усі обдаровані діти мають потребу в знаннях, яскраво виражений інтерес до певної галузі знань. Їх не потрібно примушувати вчитися, вони самі шукають собі роботу, із задоволенням нею займаються, присвячуючи їй увесь свій вільний час. Обдаровані діти вільно і швидко оволодівають відповідними вміннями і навичками. Не є винятком й учні Явкинського закладу загальної середньої освіти. Талантів – море: спортсмени, декламатори, актори, науковці, артисти...
|
Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України. Кожна обдарована дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Завдання педагогічного колективу Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 – виявити і допомогти учневі розвинути природні задатки, створити сприятливі умови для розвитку інтелектуальних та творчих здібностей, підвищити соціальний статус обдарованої молоді, враховуючи фізіологічні та психологічні особливості.
Для досягнення цієї мети у закладі створена і постійно вдосконалюється система роботи зі здобувачами освіти та розроблена програма щодо роботи з обдарованими дітьми.
У 9-11 класах здійснюється профільне навчання. У закладі організована робота спортивних секцій, факультативів, гуртків, органу учнівського самоврядування, ведеться робота щодо залучення учнів до інтелектуальних конкурсів: знавців української мови ім. Петра Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т. Шевченка, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», Міжнародного фізичного конкурсу «Левеня». Наші учні є постійними переможцями шкільних, районних олімпіад та заочних інтернет-олімпіад, науково-дослідницьких робіт у МАН.
Педагогічний колектив разом зі своїми вихованцями протягом навчального року проводить предметні тижні, виставки творчих робіт, інтелектуально-розважальні ігри, квести, флешмоби. Здобувачі освіти разом зі своїми наставниками є постійними учасниками науково-практичних конференцій.
Щорічно у закладі проходить шкільний конкурс «Учень року».
Мета – підвищити престиж якості освіти серед школярів, заохотити кращих учнів до навчання, активізувати форми позаурочної діяльності. Переможцем може стати вихованець закладу, який проявив себе в спорті, науці, громадській чи художній діяльності, адже багато сил та часу було витрачено для поставленої мети.
«Учень року» – це своєрідний «зірковий час» для переможця, адже на останній урочистій лінійці вся шкільна родина вітає того, хто цілий рік, не покладаючи рук, працював над вдосконаленням самого себе.
Знайомтесь – претенденти на номінацію 2020–2021 н. р.:
|
Кабінет біології Баштанського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ст. №1, у вікно якого заглядає розлогий горіх, знаходиться на другому поверсі. На одній із гілок дерева будує гніздечко кільчаста горлиця. Щодня я і мої друзі маємо змогу із шкільного кабінету біології спостерігати за птахами. Впорядкованого гнізда ще немає, але горличка вже сидить, не відлітаючи. Чекає на нього, свою пару, майбутнього батька, який із землі підбирає тоненькі гілочки й у дзьобику приносить їй, дбайливій подрузі. Колись щасливе потомство відлетить із гнізда... Як і ми, одинадцятикласники...
|
Серед навчальних предметів, які вивчають у школі, особливе місце посідає математика. Збільшується не тільки кількість наук, які вже не можуть обійтися без неї, а й обсяг математичних знань, що використовуються цими науками. Ось чому так важливо, аби наша молодь у школі отримала ґрунтовну підготовку. Недаремно одним із обов’язкових предметів ДПА-ЗНО є математика. А керівництво освітян подбало про забезпечення кабінетів математики нашого закладу сучасним обладнанням, що, в свою чергу, дозволяє створити на уроках сприятливе розвивальне середовище, простір для творчості.
У Баштанському опорному закладі ЗСО І-ІІІ ступенів №1 шкільне методичне об’єднання вчителів математики та інформатики найчисельніше. Його вже багато років очолює учитель-методист Людмила Андріївна ГАНЖА, яка власним прикладом доводить, що математика й математичний стиль мислення – істотні елементи загальної культури сучасної людини. Одним із найважливіших завдань шкільної математики є розвиток логічного мислення учнів, тому на уроках Людмила Андріївна активно сприяє розвитку критичного мислення школярів, формуванню життєвих компетентностей, важливих людських якостей. Вона педагог-наставник, мудрий коуч. Є в її педагогічній місії щось особливе, що зближує з великою місією Матері.
|
Математична освіта – важлива складова загальноосвітньої підготовки, а якість математичної підготовки молодого покоління – індикатор готовності суспільства до соціально-економічного розвитку, мобільності особистості в освоєнні та впровадженні нових технологій, розумінні принципів побудови й правильного використання сучасної техніки, сприймання наукових технічних ідей .
Місце математики в системі шкільної освіти визначається її роллю в інтелектуальному та соціальному розвитку особистості. Правильне уявлення про природу математики, сутність і походження математичних абстракцій, співвідношення реального та ідеального, про особливості відображення математичних явищ і процесів реального світу, розуміння проблем існування, безмежності та істинності в математиці сприяють формуванню наукової картини світу й сучасного світогляду.
Математика як один із опорних предметів середньої школи забезпечує вивчення інших дисциплін, насамперед, предметів природничо-наукового циклу...
...
|
|
|