|
В категорії матеріалів: 53 Показано матеріалів: 16-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Коментарям ·
Переглядам
Практичний психолог допомагає бути в гармонії з собою, придбати упевненість в собі. Практичний психолог надійний духовний водій, помічник в складних особистих життєвих ситуаціях і професійному діловому житті. Практичні ради психолога допоможуть скласти свій психологічний автопортрет, розширити уявлення про власні можливості, чим більше ви знатимете про себе, тим краще навчитеся розуміти інших. Успіх в професійній діяльності, навчанні, бізнесі, особистому житті, багато в чому забезпечується знанням людської психології. Робота практичного психолога полягає в тому, що він допомагає Вам розібратися в собі, в своїх діях і вчинках навколишніх людей, будувати стосунки в сім'ї, в трудовому колективі, виробляти стиль ділового спілкування.
|
Булінг - це агресивне переслідування одного з членів колективу з боку інших членів колективу або його частини. Фахівці розцінюють булінг як образи, погрози, фізичну агресію, постійну негативну оцінку діяльності жертви та її діяльності, відмову в довірі. Англійське слово булінг (bullying, від bully - хуліган, забіяка, задирака, грубіян, гвалтівник) означає залякування, фізичний чи психологічний терор, спрямований на те, щоб викликати в іншого страх і тим самим підпорядкувати його собі. Раніше це було просто життєве поняття, але в останні 20 років воно стало міжнародним соціально-психологічним і педагогічним терміном, за яким стоїть ціла сукупність соціальних, психологічних і педагогічних проблем.
|
Насильство в сім’ї дуже впливає на життя дітей і підлітків. Третина дітей в Україні щороку спостерігає акти насильства в сім’ї. Тому в березні 2011 – 2012 навчального року психолог Баштанської ЗОШ І - ІІІ ступенів №2 Шурова Тетяна Федорівна провела заняття для підлітків 12 – 14 років, та 15 – 17 років за темою «Запобігання насильству». Мета таких зустрічей: надати інформацію про насилля, у тому числі й сексуальне; сприяти розумінню ризику віктимної поведінки, сформувати навички протистояння примусу, насильства як фактору загрози здоров’ю, пропозиції з використанням недостовірної інформації (щодо найму на роботу в межах України та за кордоном). Учні 8 – 11 класів мали змогу переглянути відеофільм «Не стань живим товаром». Психолог школи та класні керівники проводили батьківський всеобуч на тему: « Попередження жорстокого поводження з дітьми», "В якій сім ї ми живемо?", також відбувалося анкетування батьків та учнів, що дозволило з’ясувати їхнє ставлення до цієї проблеми.
|
За даними Головного управління
статистики у Миколаївській області на Баштанщині 2011/12 навчальний рік
розпочато у 30 загально-освітніх навчальних закладах. Навчальний процес
4286 учнів забезпечували 538 учителів.
У порівнянні з попереднім навчальним роком мережа шкіл скоротилася
на 1одиницю, а кількість учнів – на 265 осіб, учителів збільшилось на 3
особи.
У навчальному процесі використовується українська мова, якою на початок
2011/12 навчального року навчалися 4140 учнів денних загальноосвітніх
навчальних закладів (без урахування учнів, які потребують корекції
фізичного та (або) розумового розвитку).
У складі денних загальноосвітніх навчальних закладів функціонував 1
навчально-виховних комплекс та 1 гімназія, які надають можливість більш
поглиблено вивчати окремі предмети.
Для зручності дітей і батьків при школах створено 16 груп подовженого дня, які відвідували 398 учнів.
У 29 навчальних закладах заняття проводились у одну зміну, де навчалися 4140 учнів.
На початок 2011/12 навчального року в денних загальноосвітніх
навчальних закладах району навчалися... ...
|
25 серпня в районному Будинку культури відбулася
щорічна традиційна серпнева нарада педагогів нашого району, що
проводиться перед початком нового навчального року. В райцентр прибули
делегації з усіх навчальних закладів району, сільські голови. У роботі
конференції взяли участь і привітали освітян голова райдержадміністрації
Іван Рубський, І заступник голови РДА Сергій Шевченко, заступник голови
районної ради Валентина Каратєєва, депутат обласної ради від Партії
регіонів Фелікс Ольшевський, голова районної профспілкової організації
працівників освіти Олександр Васюнькін.
Начальник районного відділу освіти Анатолій Петров від імені освітян
району привітав голову райдержадміністрації І. В. Рубського з високою
нагородою «Заслужений економіст України», яку він отримав напередодні
Дня незалежності України, і вручив чудовий букет хризантем.
Учительська конференція розпочалася чудовим імпровізованим
привітанням, яке підготували вихованці Будинку дитячої та юнацької
творчості під керівництвом своїх наставників. Країна знань гостинно
відчинила двері після літніх канікул, запросивши до себе всіх присутніх.
Керівники району та обласний депутат щиро дякували освітянам району
за їх нелегку працю, держава залишається в боргу перед педагогами. Ф. В.
Ольшевський відзначив, що, відвідуючи заклади освіти району,
задоволений тим, що і в сільських школах учні мають високі показники
знань, що свідчить про педагогічну майстерність вчителів і бажання дітей
навчатися.
Про результати діяльності навчальних закладів району за 2010-2011
навчальний рік та пріоритетні напрямки роботи педагогічних колективів
Баштанського району на 2011-2012 навчальний рік доповів... ...
|
Управління статистики у
Баштанському районі інформує, що на кінець 2010 року в районі
налічувався 31 дошкільний заклад, вказаний показник залишився на рівні
2009 року. Із загальної кількості закладів 5 одиниць (16%) знаходилися у
м.Баштанка, 26 (84%) – у сільській місцевості.
Упродовж 2010 року чисельність дітей у цих
закладах, проти 2009 року, зменшилася на 6 осіб і на 1 січня 2011 року
склала 1161. Із них – 532 дитини (46%) відвідували дитячі садочки в
м.Баштанка і 629 (54%) – у сільській місцевості.
Завантаженість дитячих дошкільних закладів, у
порівнянні з 2009 роком дещо зменшилася. В цілому по району на кінець
2010 року на 100 місць у дитячих дошкільних закладах приходилась ... ...
|
У тиші врочистій до пам’яті йдем,
Що в серці відлунює грізно.
В святому мовчанні над Вічним вогнем
Схиляється Мати-Вітчизна.
Друга Світова війна – найстрашніша з усіх війн, які прийшлося
пережити українцям і всьому людству. Звіряча ідеологія нацизму, який
розв’язав люту бійню, мала на меті знищення усіх так званих «расово
неповноцінних» : циган, євреїв, слов’ян тощо.
Тисячі патріотів України нацисти задушили газом, розстріляли,
замучили в катівнях. Імена багатьох так і лишилися невідомими, а їх
подвиги – безіменними. Тож схилімося перед їхньою мужністю.
В роки Другої Світової війни у Німеччині діяло 14033 табори смерті, 506 гетто, 2071 в’язниця.
Картина табору – сторожові вишки, ворота із зловісним написом
«Кожному своє», труба крематорію, що викидає чорні пасма диму –
невід’ємна частина німецького пейзажу часів Другої Світової війни.
З 18 мільйонів чоловік вивезених до Німеччини з 30 країн Європи, 11 мільйонів загинули.
«Німеччина стала величезною катівницею. Волання її жертв чув увесь
світ, вони змушували здригатися всі цивілізовані держави », - заявив
обвинувач від США Роберт Джексон на Нюрнберзькому процесі.
Нацисти відводили велику роль концтаборам. Тут в’язні проходили всі
кола дантового пекла. На калькуляторах смерті нацистські чиновники точно
розрахували, який зиск можна мати від праці в’язня, скільки часу він
протягне і як краще використати його останки.
Заведено такий порядок тут:
Розумним – голови стинати.
Для матерів, дітей – вогнена піч,
І день, і ніч тривають страти.
Ось дані головного адміністративно-господарського управління СС :
денний заробіток в’язня на підприємстві 6 марок за день, мінус 0,6 марки
на його харчування і 0,1 на амортизацію одягу. Чистий прибуток 5,3
марки. За дев’ять місяців (саме стільки щонайбільше в’язень був здатен
працювати) – 1431 марка. До того ж після смерті в’язня нічого не
пропадало дарма – все йшло в діло. Одяг мертвих переходив іще живим,
подрібнені кістки й попіл ставали добривом.
Однак ніякі підрахунки нацистських «майстрів смерті» щодо
«раціонального використання» живих і мертвих не могли вплинути на
головне – жадобу життя... ...
|
Всеукраїнський конкурс "Учитель року” є одним із заходів реалізації Державної національної програми "Освіта” ("Україна ХХІ століття”) і спрямований на розвиток творчої діяльності педагогів, поширення досвіду їх роботи, підвищення професійної майстерності, сприяння творчого пошуку, розповсюдження прогресивного педагогічного досвіду. У 2010 році ХV обласний конкурс проводився за номінаціями: "Хімія”, "Правознавство”, "Математика”, "Географія”, "Трудове навчання”. Абсолютним переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2010” стала учитель хімії Баштанської гімназії, Гапішко Світлана Володимирівна.
....
|
Найменування предмета закупівлі, кількість (обсяги ) товарів, робіт і послуг. М'ясо свине та ялове 8700кг
Найменування учасника процедури закупівлі, з яким укладено договір ПП Іванишин О.С
Номер і дата укладання договору про закупівлю (ціна, зазначена у договорі, зокрема, за одиницю товару, роботи і послуг) №55 26.02.2010р. 438352грн.
Вид процедури закупівлі Відкриті торги.
|
1. Найменування предмета закупівлі (товари, роботи, послуги) = закупівлю автобусу для перевезення учнів до навчального закладу 2. Вартість предмета закупівлі = 230000 3. Окремі частини предмета закупівлі = --- 4. Очікувана вартість окремих частин предмета закупівлі = --- 5. Код КЕКВ = 2110 6. Код класифікатора продукції та послуг ДК 016-97 (при закупівлі товарів, послуг) = 34.10.3 7. Процедура закупівлі = Відкриті торги 8. Очікувана дата початку процедури закупівлі =21.12.09 9. Підрозділ, відповідальний за підготовку тендерної документації = Господарча група 10. Джерело фінансування = Місцевий бюджет та спеціальні 11. Термін дії договору = 31.12.2009 12. Примітки = ---
Затверджую 12.11.2009р. Голова тендерного комітету Голодівська Л.І Секретар тендерного комітету Звьоздка Т.О
|
Педагог – не професія, це – доля! Складна,
неспокійна, але єдина на все життя. Обранцями такої долі можуть стати
тільки найкращі, найвитриваліші і наймудріші люди.
Однією з них є педагог-вихователь ДНЗ «Дюймовочка»
Тетяна Миколаївна Ребус. Ще 19-річною дівчиною після закінчення
Новобузького педучилища, прийшла працювати вона до дитсадка
«Дюймовочка» вихователем. І з того часу іншої професії для себе не
уявляла. Тому підвищувати свою майстерність вирішила, навчаючись в
Одеському педінституті.
На сьогоднішній день Тетяна Миколаївна має 25 років
педагогічного стажу. За сумлінну працю та високий професіоналізм
неодноразово нагороджувалась дипломами та грамотами. Зараз вона вже
«спеціаліст вищої категорії», має звання «вихователь-методист»,
досконало володіє формами і методами роботи з дітьми дошкільного віку.
Але на цьому не зупиняється, впроваджує в свою роботу інноваційні
методи навчання, щедро ділиться своїм досвідом з педагогами.
Тетяна Миколаївна завжди уважна, вміє вислухати та
дати слушну пораду, зацікавити та згуртувати не тільки дітей, а й
батьків. Свята та заняття готує разом зі своїми виховнцями: цікаві,
змістовні та захоплюючі, які приносять душевну насолоду, тепло та
радість кожній дитині.
|
Хтось обирає сіяти поле.
Хтось обирає
шукати скарби,
А ми обрали
учительську долю,
Долю – найважчу на землі.
Тихо ступає по землі осінь, торкається приємним
теплом бабиного літа, радує осіннім різнобарв’ям квітів, золотом листя
на деревах.
Ось уже тридцять п’яту осінь подружжя Шведових
знайомою рідною стежкою поспішає в Андріївське профтехучилище №42, з
яким пов’язане все їхнє життя, без якого себе вже не уявляють.
А поєднав їхні долі Миколаївський педагогічний
інститут, де обоє вчилися. У студентські роки й побралися. Василь
Володимирович закінчив навчання на два роки раніше від дружини, тому
свою педагогічну діяльність розпочав у Вознесенському районі вчителем
фізкультури. Коли ж Наталя Миколаївна отримала диплом, то вирішили обоє
шукати роботу поближче до її батьків, які проживали в Новобузькому
районі. Обом знайшлася робота у Андріївському профтехучилищі, яке
досить гостинно прийняло молоде подружжя педагогів, виділило квартиру.
|
Як ініціативного, творчого,
сучасного, всебічно розвиненого керівника знають у районі
директора Баштанської загальноосвітньої школи №2 Галину
Іванівну Гавву. Цей учбовий заклад вона очолює з 2006 року. За
фахом Галина Іванівна - вчитель географії, закінчила
Криворізький державний педагогічний університет. Спеціаліст вищої
категорії, вчитель-методист, «старший учитель», дійсний член
Українського географічного товариства, депутат міської ради. За вагомий
внесок у розвиток освіти в цьому році нагороджена грамотою управління
освіти Миколаївської облдерж-адміністрації. В школі проведено чималу
роботу по впровадженню інноваційних технологій навчання (придбано
мультимедійну інтерактивну дошку, проектор, ноутбук, телевізори,
принтер, сканер; отримано новий комп’ютерний клас, забезпечено
більшість кабінетів відео та аудіо обладнанням).
У 2006-2007 роках за рейтингом
відділу освіти райдержадміністрації школа зайняла перше місце серед
навчальних закладів району. За призове місце в обласному
конкурсі-огляді навчальних кабінетів з безпеки життєдіяльності
колектив відзначено Почесною грамотою управління освіти й науки
обласної державної адміністрації та ГУ МНС України (2007 рік). В
минулому році заклад відзначено дипломом зразкового музею Міністерства
освіти й науки України, а також дипломом Баштанської міської ради за
перше місце у міському конкурсі «На кращий об’єкт благоустрою».
|
Характерною ознакою новітнього часу
є безперервна динаміка змін в економіці, політиці, науці. Більшість
таких змін неможливо втілити в школі, вони потребують втілення на
державному рівні. Тому в просторі покращення якості освіти кожна школа
змушена шукати свій шлях змін. Але, на нашу думку, і традиційні, і
школи нового типу не вирішують головного питання нашого часу: як
побудувати гуманну до учня школу, завдання якої буде не тільки дати
дитині сучасні знання, а й зберегти та зміцнити її здоров’я? Бо важко
назвати гуманною школу з 8-10-годинним робочим днем, з обмеженим рухом
і нераціональним харчуванням. Нашою відповіддю на це питання стало
створення моделі Школи збереження здоров’я.
|
Головною цінністю Баш-танської ЗОШ
І-ІІІ ст. №2 є дитина, її розвиток, виховання, навчання. Але чи зможе
дитина досягти успіху в навчанні та в житті без успішного учителя?
Педагогічний колектив нашої школи –
це вчителі, які досконало знають свій предмет, ерудовані і культурні
люди, освічені й цікаві в бесідах з учнями, колегами, батьками.
Очолює колектив досвідчений педагог
Г. І. Гавва. Вона завжди шукає мудрі рішення, забезпечує чітку
взаємодію всіх механізмів школи. Галина Іванівна добре володіє методами
управлінської діяльності, знає індивідуальний робочий почерк кожного
вчителя, а звідси злагодженість у роботі нашого навчального закладу.
|
|
|