Баштанка.НЕТ
Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Чт, 02.04.2020, 00:55

Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Спорт
Освіта
Історія
Політика
Культура
Медицина
Економіка
Видатні люди Баштанки та району
РС ГУ ДСНС
Суспільство
Баштанське УЕГГ
Виконавча влада
Управління юстиції
Реєстраційна служба
Управління статистики
Місцеве самоврядування
Інформування населення
Баштанський відділ поліції
Державна фіскальна служба
Фонд соціального страхування
Центральна районна бібліотека
Баштанський міжрайонний відділ лабораторних досліджень
Управління державного казначейства у Баштанському районі
Управління Держпродспоживслужби в Баштанському районі
Управління фітосанітарної безпеки
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна" у м. Баштанка
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
 
Баштанка рекламна
 
 

ВИПАДКОВІ ФОТО:

Урочисті заходи до 97-річчя визволення району:

З 8 березня!:

-36:

З 8 березня!:

 

Головна » Статті » Баштанський район » Виконавча влада

ДОВІДКА (з колегії) про виконання районного та місцевих бюджетів Баштанського району за 9 місяців 2007 року
ДОВІДКА
про виконання районного та місцевих бюджетів Баштанського району
за 9 місяців 2007 року



Виконання місцевих та державного бюджетів Баштанського району по податках і зборах за 9 місяців складає 16471,8 тис. грн. при плані 15807,6 тис. грн., або 104,2 % та 114,2 % до відповідного періоду минулого року ( 14420,5 тис.грн.).
Надходження податків і зборів до загального та спеціального фонду зведеного бюджету Баштанського району склали 10412,4 тис.грн., з них до загального фонду надійшло 9717,9 тис.грн. при плані 9291,9 тис.грн., що складає 104,6 % до плану та 125,5 % до відповідного періоду минулого року, до спеціального фонду надходження склали 694,5 тис.грн. або 121,8 відсотка до річних призначень.
Виконання плану мобілізації податків і зборів по районному бюджету за звітний період складає 102,5 %, міському бюджету – 108,0 % , по сільським бюджетам – 105,3 %.
У розрізі адміністративно-териториальних одиниць план мобілізації доходів за 9 місяців 2007 року невиконано по 7-ми сільських бюджетах: Ленінському (73,0 %), Нововіванівському ( 76,4 %), Доброкриничанському (83,7%), Плющівському (91,2%), Єрмолівському ( 93,7 %), Старогорожанському ( 95,8 %), Н-Павлівському ( 99,4 %).
Не забезпечено виконання плану доходів загального фонду місцевих бюджетів за звітний період по двум доходним джерелам, а саме :
-по платі за державну реєстрацію, крім суб»єктів підприємницької діяльності - 28,6 %, причиною невиконання є невірне планування органами місцевого самоврядування вищезазначеного коду ( планувалося на основі надходжень даного податку у 2006 році, не взявши до уваги одноразові платежі по реєстрації виборчих дільниць),
- по фіксованому сільськогосподарського податку - 95,7 % до плану звітного періоду та 88,5% до відповідного періоду минулого року, невиконання зазначеного податку та зменшення надходжень у порівнянні з минулим роком зумовлено зменшенням нарахувань у поточному році ( на 41,6 тис.грн.) та зменшенням площ, що підлягають оподаткуванню.

Основним бюджетоутворюючим джерелом місцевих бюджетів залишається податок з доходів фізичних осіб, який мобілізовано в сумі 6784,5 тис. грн. , або 101,2 відсотка до планових призначень з урахуванням уточнень, 70,8 % до річних призначень та до минулого року – 133,8 % . В структурі надходжень зведеного місцевого бюджету даний вид податку займає 69,8 %, районного бюджету -93,8 %.
Станом на 01.10.07 не виконано план по даному податку по міській та слідуючих сільських радах : Новоіванівській – 47,0 %, Єрмолівській – 59,2 %, Ленінській – 60,8 %, Доброкриничанській - _61,9 %, Явкинській – 69,6 %, Новоолександрівській – 75,1 %, Плющівській – 77,4 %, Костичівській – 92,3 %, Добренській – 92,8 %, Мар»ївській – 99,2 %.

Наступним основним бюджетоутворюючим доходним джерелом наповнення місцевого бюджету є плата за землю , якої станом на 01.10.07 мобілізовано в сумі 1449,7 тис.грн, або 109,4 % до плану з урахуванням внесених змін та 105,1 % до відповідного періоду минулого року.
Відставання у виконанні плану по платі за землю допущено по п»яти сільських радах : Ленінською – 72,8 %, Старогорожанською – 81,2 %, Пісківською – 90,0 %, Доброкриничанською – 99,1 %, Мар»ївською – 99,5 %.

Сума надходжень місцевих податків і зборів за січень - вересень 2007 року складає 260,3тис. грн., або 119,4 відсотка до затверджених планових призначень відповідного періоду, 88,3 % до річних призначень та 121,9 % до відповідного періоду минулого року. Недостатньо вивчались можливості збільшення надходжень місцевих податків і зборів до бюджетів місцевого самоврядування, в результаті не досягнуто виконання планів по слідуючих сільських бюджетах: Мар»ївському – 40,3 %, Плющівському – 66,1 %, Старогороженському – 66,9 %, Ленінському – 69,7 %, Новоіванівському – 85,6 %, Новосергіївському – 86,8 %, Кашперомиколаївському – 87,4 %, Новоолександрівському – 94,4%.

За звітний період до доходів спеціального фонду місцевих бюджетів району надійшло 4785,2 тис. грн. ( з урахуванням взятих на облік об»єктів комунальної власності на суму 2689,3 тис.грн ) , що більше в 3,8 раз до річного плану .
Одним з дохідних джерел спеціального фонду бюджету району на 2007 рік затверджені надходження по збору за забруднення навколишнього природного середовища, розмір яких за січень- вересень складає 16,0тис.грн., або 105,6 відсотка до річних призначень та 121,0 % до відповідного періоду минулого року.
Фактичні надходження податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів складають 310,3 тис. грн., або 118,3 % до річного плану та 110,0 % до відповідного періоду минулого року.
Та поряд з цим, незважаючи на неналежний стан доріг на територіях сільських рад та низький рівень забезпечення їх елементами дорожньої сигналізації та освітлення , майже кожна сільська рада не в повній мірі використали ці кошти. Станом на 01.10.07 залишились невикористаними кошти на ремонт доріг комунальної власності в розмірі 79,1 тис.грн. Найбільші залишки коштів вищевказаного податку зосереджені на рахунках слідуючих рад: міської – 19,6 тис.грн, Мар»ївської сільської ради – 7,6 тис.грн, Добренської сільської ради – 6,5 тис.грн, Христофорівської сільської ради -6,3 тис.грн, Костичівської сільської ради – 5,5 тис.грн та ряду інших.
Доходи до бюджету розвитку по району за звітний період склали 933,9 тис. грн . ( надходження від продажу землі – 312,3 тис.грн., відчуження майна комунальної власності – 53,7 тис.грн., кошти одержані із загального фонду до бюджету розвитку – 567,9 тис.грн.), або 107,8 % до плану звітного періоду.
Стан повернення до районного бюджету фінансової підтримки, наданої сільгосптоваровиробникам у 1997-1999 роках.
Станом на 01.10.2007 рік по районному бюджету числиться заборгованість по фінансовій підтримці ,наданій сільгосптоваровиробникам у 1997-1999 роках в сумі 178,1 тис. грн , в тому числі по ліквідованих та збанкрутілих- 52,3 тис. грн, по діючих підприємствах – 125,8 тис. грн. На 2007 рік затверджено місцевим бюджетом кошти повернення фінансової підтримки в розмірі 7,0 тис. грн, на сьогоднійшній день надходження відсутнє.
Для погашення заборгованості по фінансовій підтримці по ліквідованих підприємствах ведеться претензійна робота та документи передані до Господарського суду.
По діючих господарствах СТОВ „ Авангард” та ВАТ „Виноградівське” постійно ведеться робота по поверненню коштів даної фінансової підтримки.
З метою збільшення надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів району та залучення додаткових резервів їх наповнення у 2007 році зосереджується увага на легалізацію робочих місць, стягнення платежів до бюджетів усіх рівнів, погашення заборгованості по заробітній платі, пенсій та інших виплатах. Райдержадміністрацією, державною податковою інспекцією у Баштанському районі встановлено жорсткий контроль за станом виконання доходної частини бюджету, для чого постійно проводиться всебічний аналіз сплати всіма суб’єктами підприємницької діяльності податків і зборів на відповідних територіях.
Питання щодо дотримання суб’єктами господарювання зобов»язань по сплаті податків і платежів до бюджетів усіх рівнів постійно розглядаються на засіданнях комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків та внесків, погашення заборгованості із заробітної плати,пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, зайнятості населення при райдержадміністрації. За січень – вересень 2007 року проведено 40 засідань вищезазначеної комісії. В результаті проведеної роботи до бюджету мобілізовано близько 666,3 тис.грн.податку з доходів фізичних осіб.
Крім того, з метою легалізації зайнятості, недопущення використання роботодавцями найманої робочої сили без належного оформлення трудових відносин, зниження рівня безробіття в районі головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 22.05.07 №308-р „Про перевірки суб’єктів підприємницької діяльності, які використовують найманих працівників”
В січні - вересні 2007 року робочою групою здійснено 36 рейдів, під час яких проведено 284 перевірок у суб’єктів підприємницької діяльності. Перевірені суб’єкти господарської діяльності, які використовували працю найманих працівників, з яких 60 чол. працювали без оформлення трудових відносин. До приватних підприємців, які використовували найману працю без оформлення трудових відносин, вживалися різні заходи впливу, після яких було легалізовано працю 33 особи у відповідності до трудового законодавства.

Обсяг виконання видаткової частини бюджету району станом на 1.10.07 року склав 46236,7 тис. грн. Наявні ресурси спрямовуються, насамперед, на фінансування захищених статей видатків, що складає 95,8 % коштів загального фонду бюджету району (44306,9 тис. грн.). Питома вага заробітної плати з нарахуваннями в загально - бюджетних видатках складає 49,28 % (22786,2 тис. грн., в середньому за місяць 2531,8 тис.грн.), оплати медикаментів 1,1 % ( 509,8 тис. грн. ), оплати продуктів харчування 2,3 % (1062,9 тис. грн.), енергоносіїв 3,36 % ( 1555,5 тис. грн.).



Аналіз виконання бюджету по видаткам
за січень - вересень 2007 року
тис. грн.
Найменування витрат затверджено
на рік з урах.
змін фактично
виконано %
Виконання Структура
видатків
Заробітна плата з нарахуваннями 31988,2 22786,2
71,2 49,28
Медикаменти 708,4 509,8 72 1,1
Продукти харчування 1671,7 1062,9 63,6 2,3
Оплата енергоносіїв всього; в т.ч. 2900,0 1555,5 53,6 3,36
Оплата водопостачання 141,8 86,2 60,8 0,19
Оплата електроенергії 732,2 422,5 57,7 0,91
Оплата природного газу 1578,2 798,8 50,6 1,73
Оплата інших ком. Послуг 30,1 15,3 50,8 0,03
Тверде паливо 417,7 232,7 55,7 0,50
Субсидії та поточні трансферти 25213,1 16097,4 63,8 34,82
Капітальні видатки 3919,3 2048,8 52,3 4,43
Інші видатки 3132,3
1929,8
65,7 4,71

Всього 69710,7 46236,7 66,3 100

Капітальні видатки за 9 місяців проведені в сумі 2048,8 тис. грн., або 4,4% до загального розміру видатків, з них на установи районного бюджету направлено :
Центральна районна лікарня - 382,0 тис. грн., в тому числі на:
ремонт приміщення поліклініки – 301,2 тис. грн.;
придбання автомобіля швидкої допомоги – 68,6 тис. грн.;
придбання блоку на автомобіль швидкої допомоги – 2,7 тис. грн..
придбання монітору для туб. кабінету -1,3 тис. грн..;
придбання меблі для жіночої консультації – 8,2 тис. грн..
Відділ освіти райдержадміністрації - 817,1 тис. грн., в тому числі на:
Баштанську гімназію – 60,2 тис. грн. (капітальний ремонт будівлі);
Христофорівську ЗОШ – 274,2 тис. грн.( капітальний ремонт системи опалення);
Каш перо - Миколаївську ЗОШ – 133,3 тис. грн.( капітальний ремонт системи опалення).
Виноградівську ЗОШ - 15,0 тис. грн. ( капітальний ремонт шкільної бібліотеки);
Новоіванівську ЗОШ – 334,4 тис. грн. ( капітальний ремонт приміщення школи – 285,0 тис.грн., на виготовлення проектно-кошторисної документації – 49,4 тис.грн.).
Управління праці та соціального захисту населення – 71,5 тис. грн., в тому числі на:
капітальний ремонт стаціонарного приміщення будинку пристарілих – 49,2 тис. грн.;
придбання кондиціонерів - 7,3 тис. грн.;
придбання комп’ютерної техніки – 15,0 тис. грн.
Капітальні видатки по міській раді склали - 76,2 тис. грн. та по сільським радам - 134,2 тис. грн..
Видатки що передаються із загального до спеціального фонду – 567,8 тис. грн. в т. ч.:
реконструкція відділення реабілітації УПСЗН – 261,7 тис. грн.;
реконструкція адмін. будівлі під гуртожиток (ЦРЛ) – 64,1 тис. грн.;
будівництво трансформатора в селі Андріївна – 4,0 тис. грн.;
реконструкція водоочисних станцій (міська рада)– 12,0 тис. грн.;
будівництво підвідного газопроводу по вул.Промислова (м. Баштанка)
– 7,8 тис. грн.;
газифікація вул.Степаненка (Лоцкинська сільська рада) – 3,2 тис. грн.;
газифікація села Добре – 60,0 тис. грн.;
придбання гаражу відділу освіти РДА – 8,0 тис. грн..
залишок коштів складає 147,0 тис.грн. (реконструкція дитячих садків с.Новоолександрівка, с.Новосергіївка - 100,0 тис.грн., придбання житла військовослужбовцям – 47,0 тис.грн.)
Не в повному обсязі використано кошти субвенції з державного бюджету, виділені на капітальний ремонт загальноосвітньої школи с.Новоіванівка (головний розпорядник коштів – відділ освіти райдержадміністрації), субвенції з обласного бюджету на відновлення та реконструкцію дошкільних закладів с.Новоолександрівка, с.Новосергіївка (головний розпорядник коштів – відділ освіти райдержадміністрації).

З метою якісного виконання місцевих бюджетів району у 2007 році проводиться робота по забезпеченню безумовного виконання ст.53 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» щодо забезпечення у повному обсязі потреби в асигнуваннях на оплату праці працівників, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із зазначених видатків бюджетних установ. У разі недостатності коштів у сільських радах, в яких відслідковується невиконання доходної частини бюджету, приймаються заходи по скороченню непершочергових видатків.

В умовах особливостей цьогорічного бюджету, а бюджет 2007 року є сильно напружений, так як за останні 2 роки Міністерством фінансів України доведено показники доходної частини бюджету із збільшенням на 93,5%, питання його наповнення є одним із основних питань, над яким проводиться щоденна конкретна робота всіма гілками влади району.



Другие материалы по теме


Джерело публікації: http://fotki.yandex.ru/users/bashtanschina/album/15858/
Категорія: Виконавча влада | Опублікував: bashtanka (03.11.2007) | Автор: Рубський І.В.
Сподобалася стаття? Розкажіть про неї своїм друзям через соціальні мережі:
Всього коментарів користувачів сайту: 0

Ваш коментар до публікації:
(можна через соцмережі та акаунти: "Фейсбук", "ВК", "ОК", "Гугл", "Яндекс" та ін.)

avatar
 
 

10 НОВИХ КОМЕНТАРІВ
ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ  ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанського району:

 



Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

 

         

Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz