Роботі зі зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення надається першочергова увага, адже знаємо, що майже за кожною скаргою – матеріальні, моральні потерпання людей. Протягом І кварталу 2008 року нами розглянуто вже 94 звернення. Більша половина з них надійшла безпосередньо до начальника управління під час особистих прийомів та по телефонному зв’язку «Гаряча лінія», інші адресувалися заявниками до розгляду у вищестоякі організації. Майже половина з них – від мешканців міста, а серед сільських рад найбільш «проблемними» були Добренська, Доброкриничанська, Привільненська, Кашперо-Миколаївська, Лоцкинська. Найбільше хвилювало громадян призначення допомог – державної соціальної малозабезпеченим сім’ям, субсидії, допомоги на дітей, які знаходяться під опікою та піклуванням; правильність їх нарахування, питання трудового законодавства, пенсій, пільг на житлово-комунальні послуги. Значно зросла кількість звернень за матеріальною допомогою, хоча і збільшилася кількість громадян, яким надано таку допомогу в рамках виконання Програми «Турбота». Нас, звичайно, не може не хвилювати чимала кількість звернень, адресованих громадянами вищестоящим органам виконавчої влади, Секретаріату Президента України, депутатам усіх рівнів. Виникає запитання: чому люди обминають можливість вирішити свою проблему в коротший термін безпосередньо на місці – у сільському центрі чи в управлінні праці та соціального захисту населення? До того ж, у нас працюють постійно «гарячі лінії» за телефонами: 2-24-34, 2-52-08, 2-13-71, 2-14-68; ведеться щоденний (крім неділі) прийом громадян без перерви на обід. Управління праці та соціального захисту населення, забезпечуючи конституційне право кожного громадянина на звернення, діє в рамках законодавства і намагається робити усе можливе, щоб відновити порушені права та забезпечити кожному надійний соціальний захист. Тож, шановні заявники, не обминайте нас, з усіма болючими проблемами зверніться спочатку в соцзахист. Адже часто буває так, що питання на місці вирішуються кількома днями, а ви, написавши «далекого» листа, чекаєте тижнями, а то й місяцями. Якщо ж вас щось не задовольнить, знайте, ми завжди залишаємо за своїми клієнтами право вибору.
|