Баштанка.НЕТ
Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Чт, 02.04.2020, 00:50

Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Спорт
Освіта
Історія
Політика
Культура
Медицина
Економіка
Видатні люди Баштанки та району
РС ГУ ДСНС
Суспільство
Баштанське УЕГГ
Виконавча влада
Управління юстиції
Реєстраційна служба
Управління статистики
Місцеве самоврядування
Інформування населення
Баштанський відділ поліції
Державна фіскальна служба
Фонд соціального страхування
Центральна районна бібліотека
Баштанський міжрайонний відділ лабораторних досліджень
Управління державного казначейства у Баштанському районі
Управління Держпродспоживслужби в Баштанському районі
Управління фітосанітарної безпеки
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна" у м. Баштанка
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
 
Баштанка рекламна
 
 

ВИПАДКОВІ ФОТО:

З 8 березня!:

Фотографія 7:

---30:

_-30:

 

Головна » Статті » Баштанський район » Виконавча влада

Завдання влади – почути людину
    У І півріччі 2008 року до Баштанської райдержадміністрації надійшло 120 звернень від жителів району ( у відповідному періоді 2007 року – 117), з них надійшло поштою – 78, на особистому прийомі – 42.
    Головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації на особистих прийомах розглянуто 42 звернення громадян, що становить 36,7% від їх загальної кількості.
Загалом (з урахуванням колективних звернень) до райдержадміністрації в І півріччі звернулося 200 громадян. Всього розглянуто 140 питань. 30 відсотків звернень стосувалися житлово-комунальних та дорожніх питань, 15% – сільського господарства, 23,8% – соціального захисту, 5,6% – законності й правопорядку.
    Аналіз даних про звернення громадян свідчить про те, що 69% звернень надійшло до райдержадміністрації безпосередньо від громадян. 31% звернулися до вищестоячих державних органів, тобто кожен четвертий заявник. Бо не розраховує вирішити питання на місці.
    За І півріччя 2008 року головою райдержадміністрації розглянуто 8 звернень від інвалідів з питань газифікації житла, освітлення та водозабезпечення вулиць, аварійний стан доріг, надання допомоги у проведенні операцій та інше.
    Наприклад, інвалідам В. А. Чайковському з с. Привільне та А. В. Пономаренку з Баштанки надано грошову допомогу у розмірі по 200 грн. кожному на лікування. Вирішується питання газифікації житла інваліду війни та дитинства із с. Лоцкине Г. М. Бєгліці.
    За результатами аналізу звернень за місцем проживання заявників встановлено, що найчастіше зверталися до райдержадміністрації жителі з Доброкриничанської, Інгульської, Кашперо-Миколаївської, Лоцкинської, Новоіванівської, Новосергіївської сільських рад.
    Тенденції до зменшення кількості звернень громадян спостерігаються у Костичівській, Новоолександрівській, Плющівській сільських радах, що свідчить про те, що ці сільські ради працюють з людьми, допомагають їм у вирішенні проблемних питань.

Лариса БЕЗРУЧКО,
головний спеціаліст апарату райдержадміністрації.
Категорія: Виконавча влада | Опублікував: bashtanka (06.08.2008)
Сподобалася стаття? Розкажіть про неї своїм друзям через соціальні мережі:
Всього коментарів користувачів сайту: 0

Ваш коментар до публікації:
(можна через соцмережі та акаунти: "Фейсбук", "ВК", "ОК", "Гугл", "Яндекс" та ін.)

avatar
 
 

10 НОВИХ КОМЕНТАРІВ
ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ  ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанського району:

 



Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

 

         

Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz