За 2 місяці 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 11 інформаційних карток-звернень від платників податків Миколаївської області
Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» – це пряма телефонна лінія, яка працює в режимі call-back, адже працівники відомства не лише приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про вжиті заходи. Більше того, дев’ять з десяти питань, що надходять на номер сервісу, вирішуються протягом однієї доби. За 2 місяці 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 11 інформаційних карток-звернень від платників податків Миколаївської області, які висловили своє бачення роботи органів відомства на Миколаївщині, що на 12 карток менше, ніж за аналогічний період 2014 року. В більшості звернень порушувались питання щодо звітності та реєстрації накладних – таких карток надійшло 5 або 45,5%, щодо роботи органів ДФС – 3 або 27,3%, щодо перевірки СГ – 2 або 18,2%, щодо реєстрації платником єдиного податку – 1 або 9%. На усі запити на «Пульс» співробітниками Головного управління ДФС у Миколаївській області надаються відповіді оперативно і без порушення термінів розгляду. Також для упередження можливих непорозумінь при розгляді звернень проводяться розмови у телефонному режимі та безпосередні зустрічі із заявниками, надаються фахові роз’яснення та консультації.
Нагадуємо, що телефон антикорупційного сервісу «Пульс» - (044) 284-00-07.
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.