Баштанка.НЕТ
Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Нд, 22.09.2019, 14:11

Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка Сайт Баштанського району. Баштанський район, Баштанська республіка - наша історія. Найкраще місто - Баштанка

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Спорт
Освіта
Історія
Політика
Культура
Медицина
Економіка
Видатні люди Баштанки та району
РС ГУ ДСНС
Суспільство
Баштанське УЕГГ
Виконавча влада
Управління юстиції
Реєстраційна служба
Управління статистики
Місцеве самоврядування
Інформування населення
Баштанський відділ поліції
Державна фіскальна служба
Фонд соціального страхування
Центральна районна бібліотека
Баштанський міжрайонний відділ лабораторних досліджень
Управління державного казначейства у Баштанському районі
Управління Держпродспоживслужби в Баштанському районі
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна" у м. Баштанка
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
 
Баштанка рекламна
загрузка...
 
 

ВИПАДКОВІ ФОТО:

-21:

Конкурс "А я - україночка":

З 8 березня!:

Відкриття офісу Партії регіонів:

 

Головна » Статті » Баштанський район » Виконавча влада

Як розглядаються звернення громадян

У 2009 році до Баштанської райдержадміністрації, з урахуванням колективних звернень, звернулося 248 громадян. Це - 170 звернень, що на 43 менше, ніж у 2008 році. З них, на особистому прийомі - 78, по пошті надійшло 92 звернення.

Особлива увага приділяється зверненням, які надходили від інвалідів Великої Вітчизняної війни, інвалідів праці, непрацездатних осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, а також громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Протягом 2009 року надійшло 75 звернень від цієї категорії громадян.

Найбільше проблем, порушених у зверненнях громадян, стосувалися комунального господарства та благоустрою - 37, галузі сільського господарства - 35, житлові питання - 27.

Для усунення причин, що породжують надходження звернень на адресу Секретаріату Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Миколаївської облдержадміністрації, редакцій обласних газет, підвищення відповідальності органів виконавчої влади щодо розгляду заяв і скарг голова райдержадміністрації та його заступники проводять виїзні прийоми громадян у сільських-радах району. За 2009 рік головою райдержадміністрації проведено 22 особисті прийоми та 22 виїзні прийоми громадян у сільських радах району.

Заступниками голови райдержадміністрації проведено 51 особистий прийом та 51 виїзний прийом. На всі звернення громадян надано відповіді.

У райдержадміністрації функціонує «телефон довіри» для надання роз’яснень заявникам щодо реалізації ними права на звернення та особистий прийом. Телефон прямого зв'язку 2-71-53 працює щодня, крім святкових та вихідних днів. Встановлено також «поштову скриньку голови райдержадміністрації» для надання дієвої допомоги населенню району у вирішенні проблем.

Категорія: Виконавча влада | Опублікував: bashtanka (09.03.2010)
Сподобалася стаття? Розкажіть про неї своїм друзям через соціальні мережі:
Статтю переглянули 659 чол.
ПОШУК за ключовими словами (тегами): відповіді на запитання громадян, звернення громадян, відділ звернень
Всього коментарів користувачів сайту: 0

Ваш коментар до публікації:
(можна через соцмережі та акаунти: "Фейсбук", "ВК", "ОК", "Гугл", "Яндекс" та ін.)

avatar
 
 

10 НОВИХ КОМЕНТАРІВ
ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ  ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанського району:

 



Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

 

           

Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz