Баштанка.НЕТ

Чт, 21.11.2024, 23:16

Вітаю Вас, Подорожній | RSS

РеєстраціяВхід

 
Головна сторінка Баштанка.НЕТ
Меню сайту

Категорії  СТАТЕЙ

Захисники з Баштанського району
Жителі Баштанського району, які захищають Україну та рідний край від загарбників та окупантів
Видатні і талановиті люди Баштанки та Баштанського району
Люди твої, Баштанщино!
Спорт
Освіта
Історія
Політика
Культура
Медицина
Економіка
РС ГУ ДСНС
Суспільство
Баштанське УЕГГ
Виконавча влада
Управління юстиції
Реєстраційна служба
Управління статистики
Місцеве самоврядування
Інформування населення
Баштанський відділ поліції
Баштанський відділ ДРАЦС
Баштанський відділ державної реєстрації актів цивільного стану
Державна фіскальна служба
Фонд соціального страхування
Центральна районна бібліотека
Баштанський міжрайонний відділ лабораторних досліджень
Управління державного казначейства у Баштанському районі
Управління Держпродспоживслужби в Баштанському районі
Управління фітосанітарної безпеки
БТІ - Бюро технічної інфентаризації
Баштанський відділ УДМС (паспортний стіл)
РТЦК і СП - Баштанський районний військовий комісаріат
Управління соціального захисту населення Баштанської райдержадміністрації
Державний навчальний заклад «Баштанський професійний ліцей»
Відкритий Міжнародний університет розвитку людини "Україна" у м. Баштанка
Історії з життя, оповідання та поезія
Поетичні та прозові твори жителів Баштанки та Баштанського району
 
Форма входу

Зверніть увагу!
Сьогодні відвідували сайт:

 
Оновлені теми на форумі

  • жіночі кросовки оптом
  • Проекти каркасних будинків
  • магазин меблів
  • Інформаційно-аналітичне інтернет-видання КиївВлада
  • Крем для обличчя
  •  

    ВИПАДКОВІ ФОТО:

    З 8 березня!:

    -19:

    З 8 березня!:

    ---40:

     

    Головна » Статті » Баштанський район » РС ГУ ДСНС

    Злочини у сфері службової діяльності. Запобігання корупційним правопорушенням

    Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх службові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ці положення поширюються на всіх без винятку службових осіб, незалежно від того, чи є вони представниками законодавчої, виконавчої або судової гілок влади, виконують свої службові обов’язки у державному чи громадському апараті, в органах місцевого самоврядування або на окремих підприємствах, в ус¬тановах і організаціях.
    Відповідно до примітки 1 статті 364 КК України службовими  особами у статтях 364 «Зловживання владою або службовим становищем»,  365 «Перевищення влади або службових повноважень»,  368 «Одержання хабара», 368-2 «Незаконне збагачення», 369 «Пропозиція або давання хабара» КК України є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальним повноваженням здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають постійно  чи  тимчасово  в  органах  державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах,  в  установах чи організаціях посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій,  або виконують такі функції за спеціальним  повноваженням,  яким  особа наділяється повноважним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, центральним органом державного управління із спеціальним статусом,  повноважним органом чи повноважною особою     підприємства,     установи, організації, судом або законом.
    Представник влади — це працівники державних органів і установ, які наділені правом у межах своєї компетенції висувати вимоги, а також приймати рішення, обов'язкові для виконання фізичними та юридичними особами незалежно від їх відомчої приналежності чи підлеглості. Це, наприклад, народні депутати і депутати місцевих рад, судді, прокурори, слідчі, державні виконавці, інспектори державних інспекцій тощо.
    Організаційно-розпорядчі обов'язки - це   обов'язки   по здійсненню керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою  роботи,  виробничою  діяльністю  окремих  працівників на підприємствах,  в установах чи організаціях  незалежно  від  форми власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, колективних чи  приватних підприємств,  установ і організацій,  їх заступники, керівники структурних  підрозділів  (начальники  цехів,  завідуючі відділами,  лабораторіями,  кафедрами),  їх заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
    Адміністративно-господарські обов'язки   -  це  обов'язки  по управлінню або розпорядженню державним,  колективним чи  приватним майном   (установлення   порядку   його   зберігання,   переробки, реалізації,  забезпечення контролю за цими операціями тощо).  Такі повноваження   в   тому   чи   іншому   обсязі   є  у  начальників планово-господарських,  постачальних, фінансових відділів і служб, завідуючих   складами,   магазинами,   майстернями,   ательє,   їх заступників,  керівників  відділів підприємств, відомчих ревізорів та контролерів тощо.

     Зловживання владою або службовим становищем (Стаття 364 ККУ). 

    1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з  корисливих  мотивів  чи  в  інших  особистих  інтересах  або  в інтересах третіх  осіб  використання  службовою  особою  влади  чи 
    службового становища всупереч інтересам служби,  якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам,  свободам та інтересам окремих  громадян  або  державним  чи  громадським інтересам,  або інтересам юридичних осіб, - 
    карається виправними роботами на  строк  до  двох  років  або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох  років,  з  позбавленням  права  обіймати  певні  посади  чи займатися  певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п'ятдесяти  до  семисот  п'ятдесяти  неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.  
    2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, - 
    карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні  посади  чи  займатися  певною діяльністю  на  строк до трьох років та зі штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 

    Перевищення влади або службових повноважень (Стаття 365 ККУ). 

    1. Перевищення влади або службових повноважень,  тобто умисне вчинення службовою особою дій,  які явно виходять за межі  наданих їй   прав   чи  повноважень,  якщо  вони  завдали  істотної  шкоди 
    охоронюваним законом правам, інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, інтересам юридичних осіб, - 
    карається виправними  роботами  на  строк  до  двох років або обмеженням волі на строк до п'яти років,  або позбавленням волі на строк від двох до п'яти років, з позбавленням права обіймати певні 
    посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох  років  та зі  штрафом  від  двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 
    2. Перевищення влади або  службових  повноважень,  якщо  воно супроводжувалося насильством або погрозою застосування насильства, застосуванням зброї чи спеціальних засобів або болісними і такими, що ображають особисту гідність потерпілого,  діями, за відсутності ознак катування, - 
    карається позбавленням волі на  строк  від  трьох  до  восьми років  з  позбавленням  права  обіймати  певні посади чи займатися певною діяльністю на строк  до  трьох  років  та  зі  штрафом  від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 

    Службове підроблення (Стаття 366 ККУ). 

    1. Складання,  видача службовою особою  завідомо  неправдивих офіційних  документів,  внесення  до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів - 
    караються штрафом  до  двохсот  п'ятдесяти  неоподатковуваних мінімумів  доходів  громадян або обмеженням волі на строк до трьох років,  з позбавленням права обіймати певні  посади  чи  займатися 
    певною діяльністю на строк до трьох років. 
    2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили тяжкі наслідки, - 
    караються позбавленням  волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні  посади  чи  займатися  певною діяльністю  на  строк  до  трьох  років  та зі штрафом від двохсот п'ятдесяти  до  семисот  п'ятдесяти  неоподатковуваних   мінімумів доходів громадян.
    Відповідно до примітки до статті 358 КК України «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів» під  офіційним  документом у цій статті та статтях 357 і 366 КК України слід розуміти  документи,  що  містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи  посвідчує  певні  події,  явища  або факти, які  спричинили  чи  здатні  спричинити  наслідки правового характеру,  чи  може   бути   використана   як документи -  докази  у  правозастосовчій діяльності,  що складаються, видаються  чи  посвідчуються   повноважними(компетентними) особами    органів    державної   влади,місцевого самоврядування,  об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно      від      форми      власності     та організаційно правової форми,    а    також     окремими громадянами, у  тому  числі самозайнятими особами,  яким законом надано право  у  зв'язку  з  їх  професійною  чи службовою діяльністю складати,  видавати чи посвідчувати певні види  документів,  що   складені   з   дотриманням визначених законом  форм  та містять передбачені законом реквізити.
    Службове підроблення полягає в перекрученні істини в офіційному документі, вчиненому службовою особою з використанням свого службового становища. Цей злочин виявляється тільки в активній поведінці службової особи і згідно з ч.1 ст.366 КК може бути скоєний шляхом:
    -  складання неправдивих документів;
    -  видачі неправдивих документів;
    -  унесення до документів неправдивих відомостей;
    -  іншого підроблення документів.
    Теорія кримінального права і судова практика напрацювали певні тлумачення цих понять, а саме:
    Складання неправдивих документів — це повне виготовлення документа, який містить інформацію, що не відповідає дійсності. При цьому форма та реквізити документа відповідають необхідним вимогам.
    Видача неправдивого документа означає надання фізичним або юридичним особам такого ділового папера, зміст якого повністю або частково не відповідає дійсності та який був складений або службовою особою, котра його видала, або іншою службовою особою. Видачу неправдивого документа матимемо й у тому разі, якщо він був складений приватною особою, а потім засвідчений службовцем і виданий ним іншим фізичним чи юридичним особам від імені тієї організації, яку він представляє.
    Внесення до документів неправдивих відомостей означає включення до них інформації, яка повністю або частково не відповідає дійсності. Отже, в усіх цих ситуаціях зміст справжнього документа дещо змінюється — частина відомостей у ньому відповідає дійсності, а частина має неправдивий характер. При цьому форма документа та всі його реквізити відповідають необхідним вимогам.
    Інше підроблення припускає повну або часткову зміну змісту документа чи його реквізитів, однак не за рахунок унесення до нього неправдивих відомостей, а шляхом їх виправлень, підчищень, дописок, витравлювань та іншими подібними способами. Неправдиві відомості в цьому випадку до документа не вносяться, а виправляються або знищуються відомості, що вже є в документі та відповідають дійсності.
    Суб'єктивна сторона службового підроблення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК, характеризується тільки прямим умислом, оскільки службова особа завідомо усвідомлює неправдивий характер тих відомостей, які вно¬сяться нею до офіційних документів. Внесення до таких документів відомостей, неправдивий характер яких службова особа не усвідомлює, виключає склад підроблення і за наявності умов, зазначених у ст. 367 КК, може по¬тягти за собою відповідальність за службову недбалість. Мотиви та цілі службового підроблення можуть бути різними і на кваліфікацію злочину не впливають.

    Службова недбалість (Стаття 367 ККУ)

    1. Службова   недбалість,  тобто  невиконання  або  неналежне виконання  службовою  особою  своїх  службових  обов'язків   через несумлінне   ставлення   до   них,   що   завдало  істотної  шкоди охоронюваним  законом  правам,  свободам  та   інтересам   окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, - 
    карається штрафом  від   двохсот   п'ятдесяти   до   п'ятисот неоподатковуваних   мінімумів   доходів  громадян  або  виправними роботами на строк до двох років,  або обмеженням волі на строк  до трьох  років,  з  позбавленням  права  обіймати  певні  посади  чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 
    2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, - 
    карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти  років з  позбавленням  права  обіймати  певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох  років  та  зі  штрафом  від  двохсот п'ятдесяти   до  семисот  п'ятдесяти  неоподатковуваних  мінімумів доходів громадян або без такого.
    Службова недбалість - це єдиний необережний злочин у сфері службової діяль¬ності. З суб'єктивної сторони він характеризується злочинною самовпевненістю (служ¬бова особа передбачає, що внаслідок невиконання чи неналежного виконання нею своїх службових обов'язків правам і законним інтересам може бути завдано істотну шкоду, але легковажно розраховує на її відвернення) або злочинною недбалістю (службова особа не передбачає, що в результаті її поведінки може бути завдано істотну шкоду, хоча повинна була і могла це передбачити). При цьому ставлення службової особи до недбалого виконання своїх службових обов'язків може бути як умисним, так і необережним.

    Категорія: РС ГУ ДСНС | Опублікував: SDPCH26 (24.05.2012)
    Всього коментарів користувачів сайту: 0

    Ваш коментар до публікації:
    ComForm">
    avatar
     
     

    НОВІ КОМЕНТАРІ ДО НОВИН ТА СТАТЕЙ сайту Баштанка.НЕТ:

     

    Щоправда, таки декілька ворожих куль прошило стаканчик-кав'ярню...

    Завтра у місті Баштанка відбудеться відкриття пам'ятної дошки Сергію Семеліту.

    На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.



    Згідно Правил адміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.

     

           

    Copyright MyCorp © 2006 Хостинг від uCoz