Уряд 14 липня прийняв постанову «Про посилення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг». Прийняте рішення спрямовано на забезпечення належного соціального захисту родин, для яких вартість комунальних послуг складає більше 15 відсотків від сімейного бюджету. Впроваджується низка організаційних заходів, які мають забезпечити ефективність діючої системи - система соціального захисту. В першу чергу мова йде про житлові субсидії. Що зміниться в системі субсидій?
Перше — це покращення умов субсидій Держава дотує оплату комунальних послуг всім громадянам, в чиїх доходах вона перевищує 20%. Скільки б не заробляла людина, вона не сплачує за газ, електроенергію та тепло більше 20% свого доходу. Це норма для працюючих громадян. Стосовно пенсіонерів та інвалідів — не більше 15% того, що людина отримує. Постановою, яку прийняв уряд, Кабінет Міністрів знизив відсоток: - з 20% до 15% для працездатних - з 15% до 10% для непрацездатних громадян. Отже, відшкодування зростає на чверть для працюючих і на третину для пенсіонерів та інвалідів.
Друге — це спрощення умов отримання субсидій Скорочено перелік документів, та вимоги до одержувачів субсидій. Для працюючих : 1) Заява 2) Декларація про доходи та майновий стан 3) Довідка про доходи (що підтверджує декларацію) Для непрацюючих громадян (пенсіонерів, інвалідів) це: 1) Заява 2) Декларація Громадяни, які мають поточну заборгованість по квартплаті, також мають право на житлову субсидію. Наявність боргу ніяк не впливає на її отримання. Тим, хто вже отримує субсидію, звертатися в управління не потрібно. Розмір субсидії буде перерахований автоматично, про що одержувачів субсидій буде поінформовано. Відкрито цілодобову урядову „гарячу лінію”, на яку може звернутися кожен громадянин тел.. 0 800 507 309
Третє і головне — система субсидій стане всеохоплюючою Впроваджується система електронного збору відомостей про забезпеченість сімей житловою площею і комунальними послугами. До організації цієї роботи будуть залучені органи на місцях. Керівництво країни поставило завдання дійти до кожної квартири в місті, до кожної хати в селі. Тим, хто сам не зможе прийти в управління, спеціалісти принесуть документи додому і оформлять все на дому (інваліди, літні люди). Всі сім’ї, що потребують підтримки від держави, будуть захищені.
Постійно діюча «гаряча лінія» управління праці та соціального захисту населення Баштанської райдержадміністрації тел.. 2-76-54
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.