РІШЕННЯ ХХVІІІ позачергової сесії п’ятого скликання від 13 січня 2009 року №3 "Про районний бюджет Баштанського району на 2009 рік"
Р І Ш Е Н Н Я
ХХVІІІ позачергової сесії п’ятого скликання від 13 січня 2009 року №3
Про районний бюджет Баштанського району на 2009 рік
Розглянувши поданий районною державною адміністрацією проект районного
бюджету Баштанського району на 2009 рік, відповідно до ст. 143, 144
Конституції України, Бюджетного кодексу України, Закону України «Про
Державний бюджет України на 2009 рік», на підставі пункту 17 частини
першої ст. 43, частин другої, третьої ст. 61 Закону України “Про
місцеве самоврядування в Україні” районна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2009 рік у
сумі 79130,089 тис. гривень, у тому числі відповідно до статті
37 Закону України „Про Державний бюджет України на 2009 рік” обсяг
дотації вирівнювання з державного бюджету в сумі 45549,4 тис. гривень,
додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих
бюджетів у сумі 256,9 тис. гривень, субвенцій з державного бюджету у
сумі 24015,5 тис. гривень та субвенцій з обласного бюджету в сумі
56,4 тис. гривень, сільських бюджетів у сумі 26,350 тис. гривень.
2. Обсяг доходів загального фонду бюджету затвердити в сумі
76895,149 тис. гривень, спеціального фонду бюджету – 2234,940 тис.
гривень.
3. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2009 рік у
сумі 79137,089 тис. гривень, із них обсяг видатків загального фонду
бюджету в сумі 76895,149 тис. гривень та видатків спеціального
фонду бюджету в сумі 2241,940 тис. гривень за функціональною
структурою бюджету (додаток 2) та в розрізі головних розпорядників
коштів районного бюджету.
4. Затвердити на 2009 рік обсяг повернення до спеціального фонду
районного бюджету фінансової підтримки, яка надавалась у минулі роки
сільгосппідприємствам, у сумі 7,0 тис. гривень.
5. Установити розмір оборотної касової готівки районного бюджету
Баштанського району на 1 січня 2009 року в сумі 300,0 тис.
гривень.
6. Затвердити на 2009 рік у складі районного бюджету обсяги
міжбюджетних трансфертів на рівні район-село та щоденні нормативи
перерахування коштів до відповідного бюджету:
– дотацію вирівнювання з ра-йонного бюджету – 6785,449 тис. гривень;
– субвенцію районному бюджету на виконання власних повноважень територіальних громад сіл, міста – 26,350 тис. гривень.
7. Надати право фінансовому управлінню райдержадміністрації спільно з
управлінням праці та со-ціального захисту населення
райдержадміністрації здійснювати протягом 2009 року перерозподіл
обсягів субвенцій між кодами функціо-нальної класифікації видатків,
виходячи з фактично нарахованих обсягів відповідних пільг, субсидій,
допомоги населенню тощо.
Дозволити районній державній адміністрації за погодженням з постійною
комісією районної ради з питань планування, бюджету, фінансів та економіки,
за умови внесення змін до обсягів міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів,
що вплине на збільшення або зменшення дохідної та видаткової частини
районного бюджету, проводити їх розподіл між місцевими бюджетами району з
наступним затвердженням на черговій сесії районної ради.
9. Затвердити Порядок розподілу додаткової дотації на вирівнювання
фінансової забезпеченості місцевих бюджетів у 2009 році та розподіл
зазначеної дотації в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.
10. Затвердити бюджет розвитку районного бюджету в сумі 7,0 тис. гривень та
перелік об’єктів, видатки, на які у 2009 році будуть проводитися за рахунок
коштів бюджету розвитку.
11. Установити обсяг резервного фонду непередбачених видатків районного
бюджету на 2009 рік у сумі 91,442 тис. гривень.
12. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду районного
бюджету на 2009 рік за їх економічною структурою відповідно до ст. 27
Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік»:
– оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
– нарахування на заробітну плату (код 1120);
– придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів (код 1132);
– забезпечення продуктами харчування (код 1133);
– оплата комунальних послуг та енергоносіїв (1160);
– виплата процентів за боргом (код 1200);
– трансферти населенню (код 1340);
– трансферти місцевим бюджетам (код 1320).
13. Затвердити у складі видатків районного бюджету кошти на реа-лізацію
державних та районних галузевих програм на загальну суму 26259,9 тис.
гривень, із них обсяг видатків загального фонду бюджету на реалізацію
державних програм у сумі 21783,8 тис. грн. та ра-йонних програм – 2644,1
тис. грн., видатків спеціального фонду на реалізацію державних програм –
1825,0 тис. грн. та районних програм – 7,0 тис. грн.
14. Затвердити Порядок розподілу обсягу субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам району на здійснення виплат, зазначених Законом України
«Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених ст. 57 Закону
України «Про освіту» педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям
працівників навчальних закладів та розподіл зазначеної субвенції.
15. Установити, що у процесі виконання районного бюджету у виняткових
випадках за обгрунтованим поданням головного розпорядника коштів районного
бюджету фінансове управління райдержадміністрації здійснює перерозподіл
видатків за функціональною класифікацією видатків в розрізі економічної
класи-фікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по
загальному та спеціальному фондах районного бюджету. Перерозподіл бюджетних
призначень за функ-ціональною класифікацією видатків у межах загального
обсягу призначень головного розпорядника коштів районного бюджету,
збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення
бюджетних призначень на видатки споживання окремо по загальному та
спеціальному фондах здійснюється лише за погодженням з постійною комісією
районної ради з питань планування, бюджету, фінансів та економіки.
16. Установити, що відповідно до ст. 51 Закону України „Про Державний бюджет
України на 2009 рік” обсяги тимчасових касових розривів районного бюджету,
пов’язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на
оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну
плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних
послуг та енергоносіїв можуть покриватися головним управлінням Державного
казначейства України у Миколаївській області в межах планового бюджетного
періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку.
17. Управління Державного казначейства у Баштанському районі здійснює облік
зобов’язань розпорядників коштів районного бюджету в порядку, визначеному
Державним казначейством України та відображає їх у звітності про виконання
районного бюджету Баштанського району.
Розпорядники бюджетних коштів районного бюджету беруть бюджетні зобов’язання
на 2009 рік та здійснюють відповідні видатки за загальним фондом бюджету
тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи
необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік
в управлінні Державного казначейства у Баштанському районі.
Розпорядники бюджетних коштів беруть зобов’язання за спеціальним фондом
бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального
фонду бюджету.
При цьому зобов’язання щодо виплати субсидій, допомоги, пільг по оплаті за
спожиті житлово-комунальні послуги та компенсацій громадянам з бюджету, на
що згідно із законами України мають право відповідні категорії громадян,
обліковується управлінням Державного казначейства у Баштанському районі
незалежно від визначених на цю мету бюджетни призначень.
Зобов’язання, взяті розпорядниками бюджетних коштів без відпо-відних
бюджетних асигнувань (крім витрат, що здійснюються відповідно до абзацу
четвертого цього пункту), не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не
підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань
є бюджетним правопорушенням.
Будь-які видатки, пов’язані з утриманням бюджетних установ, можуть
здійснюватися розпорядниками бюджетних коштів, у разі, якщо відсутня
прострочена заборгованість із заробітної плати (грошового забезпечення), а
також за спожиті комунальні послуги та енергоносії.
Управління Державного казначейства у Баштанському районі здійснює платежі
за дорученнями розпорядників коштів районного бюджету виключно за наявності
затверджених в установленому порядку бюджетних призначень.
18. У випадку невиконання показників надходжень до районного бюджету на 2009
рік, визначених розписом районного бюджету, головні розпорядники бюджетних
коштів забезпечують взяття бюджетних зобов’язань та проведення витрат
відповідно до встановлених бюджетних асигнувань лише після попереднього
погодження з фінансовим управлінням райдержадмі-ністрації.
19. Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні
витрати, встановлені додатком 3 до цього рішення, головний розпорядник
бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення
заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, розрахунків за
комунальні послуги та енергоносії, придбання медикаментів, продуктів
харчування, виплату пільгових пенсій та стипендії.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів
спрямовує:
50 відсотків коштів – на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних
надходжень;
50 відсотків коштів – на заходи, які необхідні для виконання основних
функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною
бюджетною функцією.
При цьому головний розпорядник бюджетних коштів районного бюджету також
здійснює коригування обсягів взятих бюджетних зобов’язань по загальному
фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального
фонду бюджету.
20. Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по
головних розпорядниках коштів районного бюджету, виходячи з обсягів
бюджетних призначень, визначених цим рішенням.
Розпорядникам коштів районного бюджету забезпечити укладання угод по кожному
виду енергоносіїв у межах, встановлених відповідним головним розпорядником
коштів районного бюджету обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням
зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на 20 відсотків. При
виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за
електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги
зв’язку, які споживаються бюджетними установами та організаціями, не
допускаючи будь-якої простроченої заборгованості по оплаті вищезазначених
товарів і послуг.
У разі наявності у головних розпорядників бюджетних коштів простроченої
кредиторської заборгованості з оплати комунальних послуг та енергоносіїв
(код 1160) управління Державного казначейства у Баштанському районі здійснює
платежі загального фонду за видатками (крім передбачених пунктом 12 цього
рішення) лише після погашення такої заборгованості.
21. З метою наповнення власних дохідних джерел районного бюджету та
забезпечення безперебійного функціонування бюджетних установ, виконання
районних програм надати право райдержадміністрації здійснювати на конкурсних
засадах розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів на рахунках районного
бюджету, у банківських установах на умовах депозитного обслуговування
бюджетних коштів за погодженням з постійною комісією районної ради з питань
планування, бюджету, фінансів та економіки.
22. Установити, що відповідно до ст. 24, 59, 80 Бюджетного кодексу України
у поточному році встановлюється звітність про виконання районного
бюджету:
– квартальний та річний звіти про виконання районного бюджету у двомісячний
термін після завершення відповідного бюджетного періоду подаються
райдержадміністрацією постійній комісії районної ради з питань планування,
бюджету, фінансів та економіки в обсягах і за єдиними формами, встановленими
Державним казначейством України;
– органи стягнення подають фінансовому управлінню рай- держадміністрації
відповідні звіти, передбачені частиною третьою ст. 59 Бюджетного кодексу
України;
– районною радою затверджується річний звіт про виконання районного бюджету.
23. Установити, що відповідно до ст. 47 Закону України „Про Державний бюджет
України на 2009 рік” пільги населенню на придбання твердого та рідкого
пічного побутового палива та скрапленого газу надаються, виходячи із
розрахунку вартості однієї тонни твердого палива та одного балону
скрапленого газу на домогосподарство на рік.
24. Рекомендувати міській, сільським радам при затвердженні відповідних
бюджетів забезпечити у повному обсязі потребу в асигнуваннях на оплату праці
працівників бюджетних установ відповідно до встановлених чинним
законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати,
на проведення розрахунків за електричну, теплову енергію, водопостачання та
водовідведення, природний газ, послуги зв’язку, які споживаються бюджетними
установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості із
зазначених видатків.
Установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній
бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених у рішеннях
про затвердження відповідних бюджетів на 2009 рік.
Забезпечити укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах,
встановлених відповідним головним розпорядником коштів обґрунтованих лімітів
споживання з урахуванням зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш
як на 20 відсотків.
25. Дане рішення оприлюднити в десятиденний термін в ра-йонній газеті «Голос
Баштанщини».
26. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію
районної ради з питань планування, бюджету, фінансів та економіки.
Голова районної ради М. П. Бенюх.
На сервісі https://kolobus.com.ua/ можна здійснити безкоштовне бронювання білету з оплатою при посадці і самостійно поїхати вивчати Європу. Це безпечно, адже вони контролюють усі етапи: від створення бронювання до моменту посадки в автобус. Після оформлення квитка з вами звʼяжеться менеджер, щоб підтвердити замовлення.
Згідно
Правиладміністрація сайту не впливає на зміст публікацій і не несе відповідальність за думку, яку автори висловлюють у коментарях та блогах.